امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52911 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با آغاز بكار پويش موتورسوار خوب در اين منطقه ؛

تدارک مانورهاي موتورسوار خوب و حركت غرفه سيار تلنگر در منطقه ١٩

خبرایران : شهردار منطقه ١٩ از آغاز بكار پویش آموزشی ترویجی موتورسوار خوب با تدارك برنامه هاي متنوع در محلات اين منطقه خبر داد.
تدارک مانورهاي موتورسوار خوب و حركت غرفه سيار تلنگر در منطقه ١٩
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، علي توكلي نهادينه سازي رفتارهاي ترافيكي مثبت و شخصيت بخشی به  موتورسواران را از اهداف اين پويش خواند و گفت: اين برنامه همچنين مي تواند تاثير بسزايي در آگاهی بخشی نسبت به بی نظمی ها و کم توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط موتورسواران، کمک به رشد کیفی فرهنگ رانندگی و ترویج فرهنگ موتورسواری خوب و آشناسازی شهروندان و موتورسواران با راه های استفاده ایمن و قانونمند از موتورسیکلت داشته باشد.
 ضمن اينكه تشویق خانواده موتورسواران به الزام موتورسوار در رعایت قوانین ترافیکی و پرهیز از رفتارهای پرخطر، ارتقای روحیه مشارکت پذیری در شهروندان و حق اعتراض به رفتارهای پرخطر موتورسواران از ديگر نتايج مؤثر اين پويش آموزشي هستند.
او با اشاره به اينكه منطقه ١٩ جزو مناطق پایلوت اجرای مانور موتورسوار خوب است افزود: در همين راستا طي هماهنگی صورت گرفته با راهور منطقه، مقرر شده تا مانور موتورسوار خوب به منظور تشويق و آموزش موتورسواران و خانواده های آنان از طریق انتقال مفاهیم و قوانین موتورسواری روز يكشنبه ١٤ دي در خيابان انقلاب نبش خيابان احساني برگزار شود. 
علاوه بر اين مانور ديگري نيز در تاريخ ٢٤ دي در محل خيابان شكوفه تقاطع بلوار مطهري تدارك ديده شده است.
شهردار منطقه ادامه داد: راه اندازی غرفه سیار تلنگر (موتور سوار خوب)، اجرای گروه سیلور من، توزيع گل، بروشور، پوستر، استیکر و پیکسل موتورسوار خوب، مسابقه نقاشی ويژه فرزندان موتورسواران و اهداي هديه از جمله برنامه های اجرايي در روز مانور هستند.
به گفته اين مسئول انجام تبلیغات شهری و محیطی، انتشار محتواي آموزشي در قالب طرح های گرافیکی ، کاریکاتور، موشن، ویدئو و...، برگزاری کارگاه آموزشی مجازي و برگزاري مسابقات هنری از جمله عکاسی و نقاشی از ديگر برنامه هاي تدارك ديده شده ويژه پويش موتورسوار خوب محسوب مي شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب