امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52873 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علي توكلی اعلام کرد؛

بهره مندي بيش از ٥٠ هزار دانش آموز جنوب شهر از آموزش های آنلاين شهروندي در سامانه شاد

خبرایران : شهردار منطقه ١٩ از تدارك كارگاه هاي آنلاين آموزش شهروندي براي بيش از ٥٠ هزار دانش آموز اين منطقه در سامانه شاد خبر داد.
بهره مندي بيش از ٥٠ هزار دانش آموز جنوب شهر از آموزش های آنلاين شهروندي در سامانه شاد
به گزارش خبرایران از راوابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، علي توكلي با اشاره به برگزاري اين كارگاه ها در راستای طرح حمايت از مدارس بيان كرد: طبق توافق صورت گرفته با آموزش و پرورش مقرر شده است تا از سامانه شاد به عنوان بستري براي اجراي برنامه هاي آموزشي شهرداري به صورت آنلاين و در قالب برگزاري كارگاه هاي آموزش شهروندي استفاده شود. 
او در تشريح سرفصل هاي آموزشي كارگاه هاي آنلاين اعلام كرد: در اين كارگاه ها مفاهيم مربوط به آلودگي هوا، حقوق و تكاليف شهروندي، محيط زيست و مديريت پسماند، زيست مسئولانه شهري، پيشگيري و مقابله با ويروس كرونا و ايمني و مديريت بحران از طريق كارشناسان آموزشي شهرداري به صورت مجازي آموزش داده مي شود.
به گفته توكلي طي برنامه ريزي هاي صورت گرفته هرماه ٢٥ كارگاه آموزشي با محوريت موضوعات عنوان شده برگزار خواهد شد.
شهردار منطقه با بيان اينكه در هر كارگاه  نزديك به ٢٠٠ دانش آموز منطقه از آموزش ها بهره مند مي شوند ادامه داد: آموزش ها براساس اولويت هاي اعلام شده از سوي مدارس و هماهنگي با آن ها در مقاطع ابتدايي، متوسطه اول و دوم برنامه ريزي شده است.
اين مسئول خاطرنشان كرد: بيش از ٥٠ هزار دانش آموز در مدارس اين منطقه تحصيل مي كنند كه طبق برنامه ريزي انجام شده همه آن ها به عنوان مخاطبين كارگاه هاي آنلاين شهروندي تحت آموزش قرار خواهند گرفت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب