امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52826 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

چگونگی غرفه‌سازی در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

خبرایران : یکی از دغدغه‌های این روزهای شرکت‌کنندگان در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران با توجه به نزدیک شدن به این رویداد، غرفه‌سازی است. بر همین اساس ستاد برگزاری ITE 2020‌ با توجه به این موضوع اعلام کرد به‌دلیل شرایط خاص امسال امکان غرفه‌سازی مانند سال‌های گذشته نیست، اما شرکت‌کنندگان در این رویداد نگران غرفه‌سازی نباشند.
چگونگی غرفه‌سازی در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

به گزارش خبرایران از فابانیوز؛ یکی از دغدغه‌های این روزهای شرکت‌کنندگان در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران با توجه به نزدیک شدن به این رویداد، غرفه‌سازی است. بر همین اساس ستاد برگزاری ITE 2020‌ با توجه به این موضوع اعلام کرد به‌دلیل شرایط خاص امسال امکان غرفه‌سازی مانند سال‌های گذشته نیست، اما شرکت‌کنندگان در این رویداد نگران غرفه‌سازی نباشند، این ستاد غرفه‌های پیش‌ساخته برای حاضران در این نمایشگاه آماده کرده است و شرکت‌کنندگان تنها با توجه به‌ نیاز‌های خود در نمایشگاه می‌توانند برای زمان برگزاری آن را تجهیز کنند.
ششمین نمایشگاه تراکنش ایران امسال با رویکردی متفاوت از دوره‌های پیشین برگزار خواهد شد. شرکت در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی و پرداخت سال‌های گذشته جدای از فضاهای مختلف برای عموم نیز آزاد بود. امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و به‌دلیل حفظ سلامت افراد و شکستن زنجیره ابتلا، دبیرخانه این نمایشگاه تصمیم‌ به برگزاری آن به‌صورت متفاوت و با تکیه بر رویکرد تخصصی و پوشش از طریق فضای مجازی گرفت. حال یکی از دغدغه‌های شرکت‌کنندگان در این رویداد به‌خصوص با توجه به محل برگزاری آن در هتل اسپیناس پالاس، غرفه‌سازی است. بر همین اساس مجری ITE 2020 اعلام کرد؛ شرکت‌کنندگان در ششمین نمایشگاه تراکنش امسال با توجه به رویکرد برگزاری این دوره به‌صورت B2B نگران غرفه‌سازی نباشند. غرفه‌های حاضران در این نمایشگاه به‌صورت پیش‌ساخته آماده شده است و شرکت‌کنندگان در این رویداد کافی است تجهیزاتی که برای داخل غرفه‌ها نیاز دارند را آماده کنند.

نمایشگاه تراکنش ایران امسال به صورت خاص و متفاوت و متناسب با شرایط پاندمی کرونا در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه در هتل اسپیناس پالاس با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. بخش‌های مختلف این رویداد برای کنترل موارد بهداشتی در سالن‌های جداگانه برگزار می‌شود و همچنین حضور در نمایشگاه متناسب با دستورات ستاد کرونا و به‌صورت محدود خواهد بود. علاقه مندانی که امکان حضور در این رویداد را ندارند، می‌توانند از طریق بسترهای مختلفی که برای پوشش مجازی این رویداد در نظر گرفته شده است مانند شبکه تلویزیونی ایران کالا و لنز ایرانسل مشاهده کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب