امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52709 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پویش «موتورسوار خوب» در منطقه2 آغازشد

خبرایران : پویش موتورسوار خوب با هدف گسترش فرهنگ استفاده صحیح و قانونمند از موتورسیکلت و کاهش احساس ناامنی ناشی از رفتارهای پرخطر برخی موتورسواران در منطقه2 اجرا می شود.
پویش «موتورسوار خوب» در منطقه2 آغازشد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 با اعلام این خبرگفت:با توجه به سهم بالای موتورسواران در حوادث رانندگی،پویش موتورسوارخوب با رویکرد آگاهی بخشی ، فرهنگسازی و آموزش رفتار صحیح ترافیکی به موتورسواران در دستور کار حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت.
وی افزود: در این پویش، تلاش می شود  تا با اجرای برنامه های  آموزشی و فرهنگی، میزان آگاهی شهروندان به ویژه موتورسواران، خانواده‌ها و افراد پیرامون آنها را نسبت به مخاطرات  ناشی ازرفتارهای نابهنجار بعضی از راکبان و هم چنین الزام ایشان به رعایت انضباط اجتماعی و قوانین رانندگی و ترافیکی  افزایش داده و از میزان احساس ناامنی ناشی از رانندگی خطرناک برخی راکبین موتور کاسته شود.
 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2تصریح کرد: پویش موتورسوار خوب با تمرکز بر طراحی فعالیت‌های متنوع تبلیغی – آموزشی، موضوع‌هایی همچون استفاده از کلاه ایمنی، رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، تجاوزنکردن به حریم عابر پیاده و... افزایش سهم خود مراقبتی شهروندان و موتورسواران را مورد توجه قرار می‌دهد.
مزارعی  درادامه به برگزاری مانور نمادین موتورسوارخوب اشاره کرد و گفت: این مانور  با همکاری پلیس راهور در محورهای پرتردد موتورسوران منطقه و با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره مخاطرات رفتارهای نابهنجار بعضی از راکبان و هم چنین الزام ایشان به رعایت انضباط اجتماعی و قوانین رانندگی و ترافیکی برگزارمی شود. 
وی بابیان اینکه این پویش تا پایان اردیبهشت 1400 در سطح منطقه دو ادامه دارد افزود: این کمپین با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهوراجرا می شود وتلاشی نو برای ایجاد فرهنگ سازی برای جامعه بزرگ موتورسواران است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب