امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52658 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم مدیرعامل کانون؛

محسن حموله دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی شد

خبرایران : مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محسن حموله را به‌عنوان دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منصوب کرد.
محسن حموله دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی شد

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری این انتصاب را به پیشنهاد معاون تولید کانون انجام داده و در این حکم اظهار امیدواری کرده است در سال جهش تولید و در ششمین دوره این جشنواره، گام‌های موثری در راستای توسعه کمی و کیفی صنعت اسباب‌بازی برداشته شود.

در همین حال با توجه به شرایط فعلی همه‌گیری ویروس کرونا و برگزاری مجازی این رویداد فرهنگی؛ تحقق اهداف والای جشنواره از رهگذر کمک به سازماندهی صنعت اسباب‌بازی، توسعه و ترویج کاربردها و کارکردهای بازی و اسباب‌بازی و تقویت ارتباط میان طراحان، تولیکنندگان و سرمایه‌گذاران حوزه اسباب‌بازی از مواردی است که مدیرعامل کانون در این حکم بر آن تاکید کرده است.

محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون است و در سال 1397 و 1398 نیز دبیری چهارمین و پنجمین دوره این جشنواره را بر عهده داشته است.

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار است از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب‌بازی و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار شود.

در این میان قرار است برگزاری این رویداد فرهنگی به‌صورت مجازی و فرآیندی صورت بگیرد به‌نحوی که بخش‌های متنوع جشنواره مانند بخش رقابتی، بخش علمی شامل برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، نمایشگاه‌های تخصصی و بازار اسباب‌بازی، به ترتیب تا پایان سال ۱۳۹۹ برگزار شود که فراخوان بخش‌های مختلف نیز به‌تدریج اعلام خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب