امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52627 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با روز پرستار انجام شد:

تقدیر شهردار منطقه 19 از جهادگران خط مقدم مقابله با کرونا

شهردار منطقه 19 همزمان با روز پرستار از تلاش و خدمات پرستاران بویژه در راستای مقابله با کرونا و کاهش آمار فوتی ها تقدیر کرد.
تقدیر شهردار منطقه 19 از جهادگران خط مقدم مقابله با کرونا
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با حضور در درمانگاه های شهرداری منطقه 19 و شهید آیت ضمن دیدار با کادر درمان و پرستاران، از زحمات بی شائبه آنان در حفظ سلامت و حیات بیماران بویژه در مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
به گفته او تلاش های جامعه پزشکی و پرستاری نتیجه بسیار مؤثری در بهبود وضعیت بیماران کرونایی و کاهش آمار فوتی ها داشته و بدون شک این عزیزان شایسته لقب مدافعان سلامت هستند. 
توکلی با اشاره به خسارت های بیماری کرونا به جامعه پزشکی و شهادت آمار بالایی از مدافعان سلامت در راه مبارزه با این بیماری گفت: کرونا بیشترین خسارت را به جامعه پزشکی زد و باعث شد زحمات پزشکان و پرستاران بیشتر دیده شود .
شهردار منطقه بر همدلی با پزشکان و پرستاران با رعایت پروتکل های بهداشتی و دوری از دورهمی های خانوادگی ها تأکید و ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت هم بتوانیم کادر درمان را در این شرایط سخت یاری کنیم و با کوتاهی و کم توجهی به پروتکل های بهداشتی سختی کار این عزیزان را بیشتر نکنیم. 
او در ادامه از احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی در این منطقه خبر داد و گفت: : مذاکرات و پیگیری های لازم مبنی بر احداث بیمارستان دولتی و اخذ موافقت اولیه دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفته و هم اکنون نیز درحال انعقاد تفاهم نامه احداث است.
این مسئول همچنین به ایجاد مرکز پی آر سی در درمانگاه شماره دو شهرداری منطقه 19 در محله نعمت آباد اشاره کرد و گفت: این مرکز با هدف شناسایی بیماران کرونایی و تسریع در روند درمان و بهبود آن ها در درمانگاه ایجاد خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب