امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52597 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فتاح درمراسم تقدیر از پرستاران نمونه بیمارستان شهدای تجریش اعلام کرد؛

مردم ایران قدردان فداکاری‌های پرستاران ومدافعان سلامت هستند/ بنیاد مستضعفان در۱۰ ماه گذشته همواره کنار جامعه سلامت کشور بوده / ما در این ایام مدیون فداکاری‌های کادر درمان و پرستاران هستیم

خبرایران : رییس بنیاد مستضعفان گفت : آخرین آماری که دررابطه با اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه کرونا دریافت کرده‌ایم حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و ما طبق مجوزی که از مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت کامل از وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا دریافت کرده‌ایم این حمایت‌ها و اقدامات ادامه خواهد داشت .
مردم ایران قدردان فداکاری‌های پرستاران ومدافعان سلامت هستند/ بنیاد مستضعفان در۱۰ ماه گذشته همواره کنار جامعه سلامت کشور بوده / ما در این ایام مدیون فداکاری‌های کادر درمان و پرستاران هستیم

به گزارش خبرایران، مراسم تقدیرو تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان شهدای تجریش بعداز ظهر شنبه 29 آذرماه 1399 با حضور«پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان ، «سیدحسن میرکریمی» رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شمیرانات ، نمایندگان سازمان اوقاف و اصحاب رسانه در بیمارستان شهدای تجریش برگزار و دراین مراسم «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان اظهارداشت : پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان از همان اول شیوع ویروس کرونا بصورت شبانه روزی خدمات درمانی به مردم ارائه کردند و به همین منظور مردم ایران اسلامی قدردان مجاهدت های این عزیزان هستند.

فتاح تصریح کرد : در۱۰ ماه گذشته همواره در کنار جامعه سلامت کشور بودیم و علاوه بر تامین آمبولانس سعی کرده‌ایم در چند ماه گذشته محلی برای اقامت افرادی که نیازمند قرنطینه بودند از جمله دانشجویان خارجی و کادر درمان که امکان حضور در منزل را ندارند، فراهم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ تامین مواد غذایی گرم، آبمیوه و میان وعده تمامی کارخانجات ما در این حوزه فعال بوده‌اند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا سعی کرده‌ایم این مواد را در اختیار کادر درمان و بیماران قرار دهیم.رئیس بنیاد مستضعفان عنوان داشت: برخی ازبیمارستان‌ها نیازمند تجهیزات کامل و دستگاه‌های اکسیژن ساز بودند و هم اکنون این دستگاه‌ها در حال تجهیز شدن هستند و در تمامی بخش‌ها این وضعیت ادامه دارد و همکاری بنیاد مستضعفان تحت فرمان و امر مقام معظم رهبری تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت و هر درخواست جدید که توسط وزارت بهداشت و درمان کشور و هم چنین ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود بررسی و انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در آستانه روز پرستار از چند بیمارستان در استان تهران بازدید و هدایایی را به کادر درمان و پرستاران بیمارستان‌ها تقدیم خواهیم کرد و ما در این ایام مدیون فداکاری‌های کادر درمان و پرستاران هستیم و در برابر خدمات آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آوریم.

فتاح تاکید کرد: برای تقدیر از زحمات این قشر فداکار، از ستاد مقابله با کرونای تهران در مرحله اول فهرست اسامی تمامی کادر درمان و پرستاران استان تهران و در مرحله بعدی در کشور را در خواست کرده‌ایم تا کارت هدیه‌ای برای این افراد اهدا شود.

وی ابرازداشت : آخرین آماری که دررابطه با اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه کرونا دریافت کرده‌ایم حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و ما طبق مجوزی که از مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت کامل از وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا دریافت کرده‌ایم این حمایت‌ها و اقدامات ادامه خواهد داشت و مردم ایران قدردان فداکاری‌های پرستاران و مدافعان سلامت هستند.

 

میرکریمی :سازمان اوقاف وامورخیریه برای مقابله باکرونا اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها نمود

سیدحسن میرکریمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شمیرانات نیزدراین مراسم اظهارداشت : سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به همکاری با بیمارستان‌ها و تهیه اقلام مورد نیاز آنها کرد که از جمله آنها می‌توان به تهیه لباس ویژه کادر درمانی بیمارستان شهدای تجریش توسط اداره اوقاف شمیرانات اشاره کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شمیرانات ابرازداشت : با توجه به اینکه بیمارستانهای مسیح دانشوری، بقیة الله(عج) و شهدای تجریش در منطقه شمیرانات به عنوان مراکز درمانی برای پذیرش بیماران کرونایی در نظرگرفته شده است.

وی ادامه داد: اداره اوقاف این منطقه اقدام به همکاری با این مراکز درمانی کرده و درهمین راستا طی درخواست رییس بیمارستان شهدای تجریش از اداره اوقاف شمیرانات مبنی برهمکاری درزمینه تهیه اقلام مورد نیاز در مواجهه با شیوع بیماری کرونا، اقداماتی از سوی این مرکز برای رفع مشکلات و نیازمندی های این بیمارستان صورت پذیرفت.

میرکریمی افزود: با توجه به مواردی که از سوی ربیس بیمارستان شهدای تجریش عنوان شد، این بیمارستان در بخش های مختلف با مشکلاتی مواجه بود مثل کمبود تعداد سردخانه که ۸ کشور داشت و در این شرایط که گاهی تعداد فوت شدگان بیشتر است، به مشکل برمی خورند که با همکاری یکی از خیرین تأمین چند کشو برای سردخانه این بیمارستان در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد:  طبق هماهنگی که با سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد، تهیه لباس برای کادر درمانی این بیمارستان تقبل شد و برای کادر این بیمارستان که یک هزار و ۱۰۰ نفر هستند در 4 رنگ در سطوح مختلف خدماتی، بهورزی، پرستاری و پزشکی سفارش داده شد.

میرکریمی تاکیدکرد: اوقاف شهرستان شمیرانات خود را در کنار پرستاران و جامعه سلامت کشور می داند و به همین منظور در آستانه ولادت حضرت زینب (س) در مراسمی که امروز- شنبه برگزار شد از ۴۵ پرستار نمونه و ۳۰۰ پرستار بیمارستان شهدای تجریش تجلیل شد.

بنابراین گزارش، به شکل نمادین از ۴۵ پرستار نمونه بیمارستان شهدای تجریش تقدیر و قرار شد از ۳۰۰ پرستار دیگر نیز تجلیل شود.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: مردم ایران قدردان فداکاری‌های پرستاران و مدافعان سلامت هستند.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب