امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52596 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برپایی بازارچه فصلی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار منطقه 19 ویژه شب یلدا

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برپایی بازارچه فصلی توانمندسازي با هدف احیای آداب و رسوم شب یلدا و ارائه محصولات و دست سازه های بانوان سرپرست خانوار خبر داد.
برپایی بازارچه فصلی  توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار منطقه 19 ویژه شب یلدا
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، مهدی بصیری با اشاره به سياست هاي اين حوزه بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای آنان گفت: در همين راستا بازارچه فصلی موقت خوداشتغالي ویژه شب یلدا با رعایت پروتكل های بهداشتي توسط اداره امور بانوان و با همکاری و مشارکت اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برپا شده است.
او جبران بخشي از خسارت وارد آمده به معيشت زنان سرپرست خانوار به دليل شيوع کرونا، حمایت از زنان سرپرست خانوار صاحب مشاغل خانگي و ایجاد زمينه های تامين معيشت پایدار را از اهداف مهم اين اقدام خواند و افزود:  بازارچه خوداشتغالي با بیش از 15 غرفه شامل  انواع محصولات و صنایع دستی، زیورآلات، پوشاک، محصولات يلدايي ، مواد غذایی بسته بندی و ...  تا ٣٠ آذر از ساعت 10 صبح لغایت 18 در جنب مترو عبدل آباد، روبروي پايانه شهيد سروري  داير شده است.
به گفته بصيري شناسایی متقاضیان و شرایط و اولویت واگذاری غرف براساس  عضويت در سامانه زنان سرپرست خانوار و به بانواني كه دارای کد شناسه و مشاغل خانگي و کسب وکار خرد هستند، صورت گرفته است. 
همچنين بانوان متقاضي در صورت عدم عضویت در سامانه زنان سرپرست خانوار و نداشتن کد، می توانند با مراجعه به سامانه تهران من در قسمت سامان بازار به آدرسhttp://samanbazar.tehran.ir بخش دستفروشان ثبت نام كرده و  كد كاربري دريافت كنند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب