امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52567 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شمال تهران آماده دور جدید بارش ها شد

خبرایران : کلیه تجهیزات و ماشین آلات برف روب در شمال تهران، آماده عملیات برف روبی و رفع لغزندگی شبکه معابر در دور جدید بارش ها شدند.
شمال تهران آماده دور جدید بارش ها شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه یک تهران، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : پس از بارش برف در نواحی شمالی منطقه یک و انجام عملیات برفروبی در معابر و فضاهای سبز این نواحی، کیسه های شن مخصوص در نواحی دهگانه وسطح معابر منطقه یک  شارژ و دوباره گذاری شد.
وی گفت: ظرفیت مخازن زرد رنگ در حدود 100 کیسه شن مخصوص است که با حضور نیروهای ستاد برف روبی بیش از 600 مخزن زرد رنگ ، رمپ و لوپ ها و نقاط بزرگراهی و  سایت های  برف روبی  بار دیگر تکمیل و آماده ارایه خدمات شدند.
جعفریان افزود : در فاز دوم اقدام به جایگذاری بیش از 80 هزار کیسه شن مخصوص در سطح منطقه شد که  با بازدید های روزانه از این مخازن و سایت ها نسبت به تجهیز مجدد آنها اقدام می شود.
معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: بخش عمده این مخازن علاوه بر اینکه نیروهای شهرداری در موارد خاص برای برف روبی از آنها استفاده می کنند برای استفاده عموم شهروندان در نظر گرفته شده تا برای جلوگیری از لغزندگی های موردی در معابر استفاده شوند.
به گفته وی وجود معابر كوچه باغي و ميزان شيب محدوده يكي از مهمترين مشكلات منطقه در انجام برف روبي های معابر فرعی بوده كه نیازمند استفاده از امكانات مكانيزه كوچك و داراي قابليت مانور است بر همين اساس کیسه های شن مخصوص در مخازن جانمایی شده تا شهروندان منطقه بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده نمايند .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب