امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52446 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت عید مبعث

خبرایران : حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی سالروز مبعث ختمی مرتبت پیامبرعظیم الشأن اسلام محمد مصطفی(ص) را به همگان تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت عید مبعث

متن کامل پیام به این شرح  است؛

 

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ ﴿۱﴾. بخوان به نام پروردگارت كه آفريد

مبعث طلیعه آغاز نبوت ختمی مرتبت و برگزیده ترین خلق خداوند است. چنین روزی خدا نعمت را بر اهل زمین تمام کرد و دین اسلام را پایان حجت خود قرار داد.

رحمت للعالمین، پیامبر نور و روشنایی که دیگر پیامبران نوید آمدنش را داده بودند برگزیده شد تا چراغ هدایتی باشد در زمین....

و تأمل در مشیت والای پروردگار که چنین کریمانه بر هدایت انسان ها قرار یافت و جهان را به شاهراهِ دینِ مبینِ محمدی از غار کوچکی در حجاز آراست.

خوشا به حال ما که رهپویان این راهیم و جامه اسلام به تن و تاج بندگی خدای عالمیان را بر سر داریم.

مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت، وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین اشرف و خاتم پیامبران فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم امت ارجمند و موحد آن پیامبر اعظم(ص) در ایران اسلامی خصوصا خانواده بزرگ پاکسان و همه همکاران در این مجموعه معظم نمایم و سعادت، سلامت و بهروزی تمامی ملت شریف و خداجوی میهن اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب