امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52375 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه تأکید کرد؛

تسریع اتمام پروژه های اولویت دار منطقه 19 تا پایان سال

خبرایران : شهردار منطقه 19 عملیات بازسازی سه مسجد در محدوده این منطقه را از پروژه های اولویت دار اعلام و بر تسریع تکمیل این مساجد و آماده سازی آن ها برای اقامه نماز تأکید کرد.
تسریع اتمام پروژه های اولویت دار منطقه 19 تا پایان سال
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی در بازدید از پروژه های عمرانی اولویت دار منطقه که با همراهی مدیران شهرداری و شورایاران صورت گرفت، درجریان روند اجرایی بازسازی مساجد اثنی عشر در محله بهمنیار و حضرت ابوالفضل (ع) در محله نعمت آباد قرار گرفت و خواستار تکمیل این پروژه ها تا مرحله اقامه نماز برای نمازگزاران و شهروندان شد.
او در حاشیه این بازدید با اشاره به پیشرفت قابل توجه مراحل احداث مسجد ابوالفضل (ع) گفت: عملیات بازسازی این مسجد در مرحله سفید کاری و نصب موزاییک قرار دارد و سرویس های بهداشتی آن نیز به زودی احداث می شود.
به گفته توکلی بازسازی مسجد اثنی عشر در محله بهمنیار نیز تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به مرحله نصب گنبد رسیده است.
شهردار منطقه همچنین به پیشرفت 90 درصدی بازسازی مسجد امام زمان (عج) در ناحیه 2 اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نمای بیرونی مسجد تکمیل شده و به مرحله اجرای سنگ بدنه محوطه داخلی آن رسیده است. 
این مسئول همچنین با حضور در شهرک وصال، از معابر آسفالت شده این شهرک بازدید کرد و خواستار تسریع اتمام پروژه احداث خیابان ٢٠ متری در ورودی شهرک و احداث بوستان در این محدوده شد.
توکلی خاطرنشان کرد: این بوستان در راستای بهینه سازی اوقات فراغت اهالی این شهرک و ارتقاء سطح کیفی محله در زمینی به مساحت ٣ هزار متر مربع در حال ساخت است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب