امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52332 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس

خبرایران : شرکت داروسازی باریج اسانس در یازدهمین دوره همایش طلای سبز حضور فعالانه به هم رساند.
یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس

شرکت داروسازی باریج اسانس در یازدهمین دوره همایش طلای سبز حضور فعالانه به هم رساند. همایش طلای سبز هر سال، به منظور ارائه آخرین پیشرفت‌ها، یافته‌ها و دستاوردهای حوزه داروهای گیاهی و فرآورده‌های طبیعی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. در یازدهمین دوره همایش طلای سبز، داروسازی باریج اسانس علاوه بر اینکه به عنوان پیشگام داروسازی‌ گیاهی کشور حضور داشت، بلکه به عنوان حامی همایش و یکی از برترین برگزارکنندگان کارگاه‌های آموزشی این دوره شناخته شد. از این روی از داروسازی باریج اسانس و خانم مهندس لاله حجازی مدیریت محترم عامل از سوی برگزارکنندگان تقدیر و تشکر شد. در ضمن داروسازی باریج اسانس در محل نمایشگاه جانبی به معرفی محصولات خود پرداخت. 

برپایی گردهمایی‌ها و همایش‌های تخصصی عرصه مناسبی براي شناخت چالش‌ها، انتقال دانش و تجربه و هم‌افزایی دستاوردهای نوین به شمار می‌رود و همایش طلای سبز با تأکید برافزایش فرصت‌های صادراتی داروهای گیاهی و فرآورده‌های طبیعی، یکی از نمونه‌های موفق در حوزه پژوهش و آموزش محسوب می‌شود.

این همایش با بهره‌مندی از دستاوردهای ادوار گذشته، یازدهمین دوره از این رویداد را با حمایت مسئولین سازمان غذا و دارو،‌ انجمن تولیدکنندگان داروها و فرآورده‌های گیاهان دارویی، دانشگاه‌‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن فارماکوگنوزی ایران، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران و شرکت‌های فعال در این زمینه 24 تا 26 خرداد سال 1401 در مرکز همایش‌های‌ بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار نمود.

 

 

یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 18یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 2یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 4یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 6یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 8یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 10یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 12یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 14یازدهمین دوره همایش طلای سبز با حضور داروسازی باریج اسانس 16

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب