امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52302 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طرح مدرسه آماده در 110مدرسه منطقه21 پیاده سازی شده است

خبرایران : طرح مدرسه آماده از طریق آموزش کامل به پرسنل، مدیران و دانش آموزان قصد دارد در جهت ایجاد محیطی امن و مطمئن برای تعلیم و تربیت فرزندان امروز و آینده سازان فردای این کشور، در 110مدرسه منطقه21 گامی موثر برمی دارد.
طرح مدرسه آماده در 110مدرسه منطقه21 پیاده سازی شده است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، هادی اسماعیلی دبیر ستاد میدریت بحران و پدافند غیرعامل این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: مدرسه به عنوان مکانی که دانش آموزان زمان زیادی در آن حضور دارند، باید محیطی ایمن و به دور از تهدید و مخاطرات باشد؛ به همین منظور "طرح مدرسه آماده" در 110مدرسه منطقه21 پیاده سازی شده است.

وی در ادامه افزود: در منطقه21 و در مدرسه فرهنگ محله فرهنگیان-آزادی؛ اولین کانکس تجهیزات امداد و نجات ویژه طرح مدرسه آماده توسط ستاد مديريت بحران منطقه ورودی غربی پایتخت جاگذاری و وسایل امدادی جهت تجهیز کانکس در آن مستقر شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: اهمیت این قشر از جامعه تاحدی است که در اصول ده گانه برنامه راهبرد جهانی سازمان ملل متحد برای كاهش سوانح و نیز اهداف هفتگانه چارچوب جدید بین المللی  نيز به اين موضوع پرداخته شده و بر ارزیابی ایمنی مدارس، تنظیم برنامه های درسی و آموزشی درخصوص کاهش خطرپذیری بلایا، ترويج و گنجاندن دانش كاهش مخاطرات و اثرات بلايا در برنامه های درسی مدارس در همه سطوح تاكيد شده است.

بر پایه این گزارش، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با توجه به ويژگی های جغرافيايی كشور و به ويژه شهر تهران در مسئله مهم مدیریت بحران، بر اساس وظایف ذاتی خود، با همکاری و مشارکت مستقیم اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، اقدام به تدوین، برنامه ریزی و "اجرای طرح مدرسه آماده" نموده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب