امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52294 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با پایش مستمر صورت می گیرد ؛

جمع آوری روزانه 10تن رسوبات از کانالهای منطقه17

خبرایران : داود لطفی شهردار منطقه 17 از پایش مستمر و لایروبی کانالهای و انهار این منطقه خبر داد و افزود: روزانه نزدیک به ده تن رسوبات و پسماند از کانالها و انهار سطح محدوده جمع آوری می شود تا مسیر آب باز بوده و در هنگام بارش موجب آبگرفتگی نشود.
جمع آوری روزانه 10تن رسوبات از کانالهای منطقه17
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، داود لطفی شهردار منطقه 17 در مورد لایروبی کانال های منطقه گفت: دو اکیپ برای لایروبی کانال ها در نظر گرفته شده که روزانه به این کار مشغول هستند و 16610 متر کانال در منطقه در طول هفته توسط این اکیپ پاکسازی می شوند.
وی با بیان اینکه در بعضی از کانال ها به دلیل شیبی که دارند رسوب زیادی جمع نمی شود تاکید کرد: هر جا که نیاز به لایروبی باشد اداره خدمات شهری به سرعت وارد عمل شده و نسبت به لایروبی کانال ها و انهار اقدام می کنند.
شهردار منطقه 17 با بیان اینکه بعد از بارندگی شاهد رسوب بیشتری در کانال ها هستیم اذعان داشت: چون کانال های ما از مناطق بالاتر سرچشمه می گیرد شاهد رسوب زیادی هستیم که در دو ماه اخیر و با توجه به شدت گرفتن بارش ها، روزانه بین 7 تا 10 تن لایروبی صورت می گیرد و از این حیث جز مناطق برتر شهرداری تهران بوده ایم.
لطفی به یک گروه پایش برای بررسی وضعیت 16610 متر کانال منطقه اشاره کرد و افزود: یک گروه سه نفره به داخل کانال ها می روند و وضعیت سلامت آنها را بررسی می کنند.این گروه با دستگاه اکسیژن و دوربین های پیشرفته وضعیت سازه کانال را بررسی می کند تا ببینند به چه نوع لایروبی نیاز است و آیا کانال دچار خرابی، فرسودگی یا شکستگی سقف هست یا نه؟ و پس از آن انهار را لایروبی و برای عبور آسان آب آماده می کنند.
وی افزود: این گروه مشکلات احتمالی کانال ها را به معاونت عمران منتقل کرده و اگر کانالی مشکل داشته باشد نسبت به رفع آن اقدام می شود. این اتفاق در سال 99 برای همه کانال های منطقه رخ داده و وضعیت سلامت آنها پایش شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب