امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52213 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پخش از طریق شبکه نمایش خانگی ؛

دانلود سریال قورباغه هومن سیدی و نوید محمدزاده / اعلام زمان پخش قسمت های قورباغه

خبرایران : سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده جدیدترین سریالی است که پخش آن از طریق شبکه نمایش خانگی اغاز می شود.
دانلود سریال قورباغه هومن سیدی و نوید محمدزاده / اعلام زمان پخش قسمت های قورباغه

به گزارش خبرایران، بنابراعلام هابینا، سریال قورباغه، جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی محصول سال ۹۹-۹۸ می باشد و هومن سیدی، کارگردان، نویسنده و تدوینگر این سریال می باشد. از بازیگران این مجموعه می توان به نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، مهران غفوریان، محمد امین شعر باف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و نوید پور فرج اشاره کرد.

هومن سیدی هم، به عنوان بازیگر در این مجموعه نقش آفرینی می کند. او در سریال های عاشقانه و گلشیفته که برای پخش در نمایش خانگی ساخته شده بودند هم، بازی کرده است.

سریال قورباغه، اولین سریال شبکه خانگی است که هومن سیدی آن را کارگردانی کرده و هم چنین اولین تجربه نوید محمد زاده در بازی در سریال های پخش خانگی می باشد.  

برای دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

فیلم های اعترافات ذهن خطرناک من و آفریقا هم به کارگردانی هومن سیدی بوده است.

هومن سیدی و نوید محمدزاده پیش از این سریال در فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده با یکدیگر همکاری داشته اند و سریال قورباغه چهارمین تجربه مشترک آن ها به حساب می آید.

نوید محمد زاده، بازی در آثار سینمایی موفقی هم چون ابد و یک روز، متری شیش و نیم، سرخ پوست، بدون تاریخ بدون امضا و عصبانی نیستم را در کارنامه خود دارد و توانسته مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گیرد.

سرمایه گذار تمام کارهای اخیر سینمایی نوید محمد زاده مانند سرخپوست و متری شیش و نیم و تئاتر لاکچری او به نام بینوایان، محمد صادق رنجکشان بوده است و شایعه شده بود که در سریال قورباغه هم به عنوان تهیه کننده حضور دارد که در یک اطلاعیه رسمی تکذیب شد. علی اسد زاده، تهیه کننده این سریال می باشد.

ژانر مجموعه داستانی قورباغه، درام، اجتماعی و معمایی می باشد. این سریال به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و تاثیراتی که بر روی فرد می گذارد، اشاره می کند.

شخصیت داستان، دنیا را برای خود جای کوچک و تنگ و تاری می بیند که به سختی می تواند در آن نفس بکشد و همه لحظه ها و صحنه ها را مانند درخت ها، قورباغه ها و صدای آبشار را قبلا دیده و شنیده، زمانی که فکر می کند در حال مردن بوده است.

قورباغه، مانند سایر کارهای هومن سیدی در یک فضای خاص و پروداکشن ویژه ساخته شده و دنیایی جدید را برای مخاطب به نمایش در آورده است.

پروداکشن، عملیات کامپیوتری است که بر فیلم ها و تصاویر انجام می گیرد و علاوه بر ویژگی طبیعی بودن بر جذابیت صحنه ها می افزاید.

برخی از سکانس های سریال در خارج از کشور و در کشور تایلند فیلمبرداری شده که همین امر بر جذابیت فیلم می افزاید. پیمان شادمان فر، مدیر فیلمبرداری این سریال می باشد.

 فیلمبرداری مجموعه تا پایان سال ۹۹ طول می کشد و در پایان در ۱۶ قسمت تهیه و روانه شبکه نمایش خانگی خواهد شد. قرار است، نخستین قسمت سریال در آذرماه امسال منتشر شود. مدت هر قسمت از سریال ۵۰ دقیقه می باشد.

تریلر این سریال ۹ ماه پس از شروع فیلمبرداری منتشر شده که در سایت هابینا مگ می توانید بهترین تیزرهای منتشر شده از آن را تماشا کنید.

سحر دولتشاهی، نوید محمد زاده و صابر ابر از جمله بازیگران سریال قورباغه می باشند

قرار بر این بود که در بهار سال ۹۹ منتشر شود، ولی به علت ویروس کرونا مسائل و مشکلاتی در صنعت سینما به وجود آمد که ساخت و پخش این مجموعه با تاخیر مواجه شد.

پیش بینی می شود قورباغه با توجه به داستان جذاب و پر کشش و بازیگران جوان و سرشناسی که دارد با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه شود و سریالی جوان پسند باشد.

قصه قورباغه تاکنون در هیچ فیلم و سریالی ساخته نشده و یک سوژه کاملا تازه محسوب می شود.

فیلمبرداری پروژه قورباغه، حدود دو سال به طول انجامیده و می توان گفت این سریال عظیم ترین و بزرگترین سریال شبکه نمایش خانگی به شمار می آید.

با توجه به اخبار منتشر شده پیرامون این سریال گفته می شود، سریال قورباغه اولین سریالی است که احتمالا شبکه جهانی نتفلیکس آن را پخش خواهد کرد. شبکه نمایش خانگی نماوا هم به طور انحصاری آن را در ایران توزیع می کند.

شرکت تصویر گستر پاسارگاد، سرمایه گذاری در این سریال را بر عهده دارد. این شرکت، یکی از سرمایه گذاران سریال شهرزاد نیز بوده است.

هومن سیدی علاوه بر کارگردانی، در این مجموعه به عنوان بازیگر هم حضور دارد

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب