امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52192 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی در پی انتصاب نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

خبرایران : مدیرعامل بانک دی در پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری را به نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی در پی انتصاب نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای حجت الاسلام یوسفعلی شکری
با سلام و تحیت

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر علم، تعهد، تخصص و روحیه خدمتگزاری جنابعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض میکنم.

بدون شک فرصت خدمت رسانی به این قشر معظم توفیقی الهی است و حضور ارزشمند حضرتعالی در این سنگر جدید خدمت، منشأ خدمات و موجب برکات مضاعف برای خانواده معزز شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی جنابعالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب