امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52121 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

يادداشت شهردار منطقه ١٩ به مناسبت روز جهاني معلولان

خبر ایران : ۱۳ آذر روز جهاني معلولان، فرصتي است براي تكريم و ارج نهادن به آناني كه با وجود بسياري از مصائب و سختي ها، با خودباوري، اراده اي راسخ و توانايي هاي منحصر به فرد خود، دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آباداني اين شهر گام برداشته و با حضور پررنگ خود در عرصه هاي مختلف اجتماع، موفقيت ها و درخشش هاي بسياري را كسب كرده اند.
يادداشت شهردار منطقه ١٩ به مناسبت روز جهاني معلولان
 ۱۳ آذر روز جهاني معلولان، فرصتي است براي تكريم و ارج نهادن به آناني كه با وجود بسياري از مصائب و سختي ها، با خودباوري، اراده اي راسخ و توانايي هاي منحصر به فرد خود، دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آباداني اين شهر گام برداشته و با حضور پررنگ خود در عرصه هاي مختلف اجتماع، موفقيت ها و درخشش هاي بسياري را كسب كرده اند.
در اين ميان ايجاد امكانات برابر و عادلانه براي اين قشر از جامعه به موازات ساير افراد، مانع از كمرنگ شدن حضور آنان در شهر و نيز تسهيل بهره وري از خدمات مختلف شهري خواهد شد. اين در حالي است كه اين موضوع  همواره دغدغه  شهرداري بويژه در مديريت شهري جديد بوده و مصداق بارز آن را مي توان در اجرا و پيگيري اقدامات مختلفي كه در حوزه مناسب سازي معابر، ساختمان های شهرداری، سرای محلات، اماكن عمومي و بوستان ها با تشكيل و نظارت كارگروه هاي ويژه صورت گرفته است، رؤيت كرد.
هرچند براي رسيدن به شهري مطلوب و تحقق فرصت هاي برابر براي همگان هنوز گام هاي زيادي مانده است اما تمام تلاش ما بر اين بوده تا با اولويت و پيگيري جدي موضوع مناسب سازي در محلات جنوب شهر بتوانيم امكانات شهري را به گونه اي تعريف و يا تغيير دهيم كه هر طيفي از شهروندان به سهولت از آن ها استفاده كرده و هیچ کس با هیچ ویژگی خاصی خارج از دایره شهر قرار نگیرد. 
در پايان ضمن گراميداشت و تبريك اين روز  جهاني به تمامي معلولان و خانواده هاي صبورشان ونيز خادمين اين عرصه، حضور پر بركت ايشان را در عرصه هاي مهم اجتماعي ارج نهاده و اميدوارم با تلاش و همراهي همه آحاد جامعه و دستگاه هاي اجرايي بتوانيم شاهد تحولي پويا و نوين در زيرساخت هاي شهري، آباداني شهر و تحقق " تهران شهري براي همه" باشيم.
 
علی توكلی
شهردار_منطقه_۱۹
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب