امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52104 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علي توکلی اعلام کرد؛

تجهيز سايت هاي برف روبي و مخازن مستقر در نقاط حساس منطقه ١٩ به كيسه هاي شن و نمک

خبرایران : شهردار منطقه ١٩ از اقدامات پيشگيرانه اين منطقه براي جلوگيري از لغزندگي معابر و مشكلات احتمالي در مواقع بارش برف خبر داد.
تجهيز سايت هاي برف روبي و مخازن مستقر در نقاط حساس منطقه ١٩ به كيسه هاي شن و نمک
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، علي توكلي با اشاره به استقرار ٣٠ مخزن مخصوص شن و نمك 
( مخازن زردرنگ) در نقاط حساس منطقه گفت: در همين راستا مخازن مستقر در معابر بزرگراهي، رمپ و لوپ پل هاي سواره رو و مقابل مراكز حساس عمومي  با نزديك به ٢ هزار و ٤٠٠ كيسه شارژ شدند.
او در ادامه با بيان اينكه ٦ سايت برف روبي در اين منطقه مستقر شده است، افزود:  نزديك به ٢ هزار كيسه شن و نمك در سايت برف روبي مركزي ذخيره و بيش از ٥ هزار كيسه شن و نمك نيز در سايت هاي فرعي واقع در نواحي پنجگانه اين منطقه ذخيره شده است.
به گفته توكلي سايت برف روبي مركزي در ورودي بزرگراه شهيدكاظمي، جنب ايستگاه خدمات شهري جهاد واقع شده است. همچنين سايت برف روبي ناحيه يك در بزرگراه شهید تندگویان،پل شهید لطیفی ، جنب ساختمان شهرداری ناحیه یک، سايت برف روبي ناحيه دو در بزرگراه آزادگان ورودی بزرگراه شهید کاظمی ، جنب ایستگاه خدمات شهری جهاد، سايت برف روبي ناحيه سه در بزرگراه شهید کاظمی زیر پل شقایق، سايت برف روبي ناحيه چهار در بزرگراه خلیج فارس مقابل دانشگاه یادگار امام (ره) و سايت برف روبي ناحيه پنج در بزرگراه  شهید هاشمی زیر پل شهيد صالحي واقع شده است.
شهردار منطقه در بخش ديگري به فعاليت هرس درختان اشاره و خاطرنشان كرد: به منظور حفظ درختان در مواقع بارش بارف و جلوگيري شكستگي شاخه ها  عمليات هرس درختان اين منطقه از ابتداي آذرماه در معابر عمومي و بوستان ها آغاز شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب