امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52103 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فنی و عمرانی شهرداری خبر داد:

مناسب سازی 41 محل و معبر منطقه 17 برای سهولت تردد توانیابان

خبرایران : علی رضایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 17 تهران با بیان اینکه شهرداری این منطقه اقدامات ویژه ای برای سهولت زندگی معلولین و توانیابان انجام داده گفت: اقدامات متنوعی برای مناسب سازی 41محل و معبر اصلی همچون بوستانها، ساختمان های اداری، پیاده روها و معابر برای توان یابان صورت گرفته تا موجب تسهیل تردد توانیابان خصوصا جانبازان عزیز جنگ تحمیلی شود.
مناسب سازی 41 محل و معبر منطقه 17 برای سهولت تردد توانیابان
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، علی رضایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 17 با بیان اینکه پروژه هایی در راستای مناسب سازی ویژه معلولین در منطقه انجام شده است گفت: این مناسب سازی ها در بوستان ها، ساختمان های اداری،پیاده روها و معابر صورت گرفته است که در این میان بوستان های هویزه، پانیذ، سلامت و جهاد برای معلولین و توانیابان مناسب سازی شده اند.
وی با بیان اینکه در 41 معبر اصلی برای سهولت در تردد معلولین و افراد کم توان جسمی و حرکتی اصلاحاتی صورت گرفته یا در دست اقدام است گفت: پیاده رو سازی و مناسب سازی معابر در خیابان های تشیع،شهیدان متین، فرخنده، شاهرخی و امامی محرم و بخش کندرو بزرگراه نواب صفوی صورت گرفته است.
رضایی به مناسب سازی ساختمان و احداث سرویس بهداشتی در سینما تئاتر بهاران اشاره کرد و افزود:با همکاری معاونت حمل  نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 ایستگاه های بی آرتی هلال احمر و کشاورز به تجهیزات ویژه معلولین از جمله رمپ و کفش پوش سکه ای مجهز شدند.
وی در پایان با بیان اینکه شهرداری منطقه 17 اهتمام ویژه ای به رسیدگی به مشکلات توانیابان دارد تاکیدکرد: ساختمان سرای محلات ابوذر شرقی و گلچین نیز برای سهولت تردد این عزیزان مناسب سازی شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب