امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52054 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ١٩ در نشست با سركلانتر جنوب غرب تهران بزرگ ؛

روانسازي تردد در بارندگي ها با مشاركت پليس راهور

خبرایران : نشست مشترك شهرداري منطقه ١٩ و پليس راهور به منظور انجام هماهنگي هاي لازم براي سهولت تردد خودروها در مواقع بارندگي برگزار شد.
روانسازي تردد در بارندگي ها با مشاركت  پليس راهور
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، علي توكلي در نشست با سركلانتر جنوب غرب تهران بزرگ و رئيس پليس راهور منطقه با بيان ضرورت اجراي تراش و روكش آسفالت در بزرگراه آزادگان و نيز عمليات لكه گيري  در  محورهايي از جمله بزرگراه هاي شهيد هاشمي، شهيد رسولي و علامه عسگري براي روانسازي تردد در بارش ها، خواستار همكاري در صدور مجوزهاي مربوطه از سوي راهور شد تا با اتمام هر چه زودتر عمليات بتوان از بروز آب ماندگي هاي احتمالي پيشگيري كرد.
او در بخش ديگري ضمن تشکر از پلیس راهور به منظور تعطیلی جمعه بازار خلازیل با  ایجاد راهبندان در ورودی های بازار خواستار همكاري و حضور تيم هاي بيشتر پليس راهور در ورودي ها براي ممانعت از ورود بساط گستران برای استمرار اين طرح شد.
در اين نشست سرهنگ ملكي سركلانتر جنوب غرب پليس راهور تهران بزرگ نيز از همکاری صمیمانه شهرداری منطقه 19 در  راستای ایمن سازی معابر و روان سازی تردد در بارندگی اخیر تقدیر و تشکر کرد.
بررسي ساير موضوعات ترافيكي منطقه از جمله سرقت برخي از تجهيزات در معابر داخلي و بزرگراه ها و همكاري دوجانبه براي جلوگيري از اين اتفاق از ديگر موارد بررسي شده در اين نشست بود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب