امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علي توكلی اعلام کرد؛

استقرار تجهيزات لازم در نقاط حساس جنوب شهر براي مديريت بارندگي ها

خبرایران : شهردار منطقه ١٩ از تردد روان و ايمن خودروها در محورهاي بزرگراهي و معابر اصلي منطقه ١٩ در ساعات بارندگي خبر داد.
استقرار تجهيزات لازم در نقاط حساس جنوب شهر براي مديريت بارندگي ها
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، علي توكلي با اشاره به اجراي اقدامات پيشگيرانه و انجام پايش هاي مستمر در معابر داخلي و محورهاي بزرگراهي محدوده منطقه گفت: با توجه به بارش هاي امروز كنترل و اقدامات لازم به منظور جلوگيري از هر نوع آب گرفتگي در معابر اصلي و پرتردد صورت گرفته است كه در همين راستا نيز نقاط حساس منطقه شامل بزرگراه آزادگان زير پل شهيد كاظمي، خيابان ميثاق شمالي تقاطع تندگويان، سه راه باقرشهر به سمت كهريزك، بزرگراه آزادگان قبل از مرتضي گرد و خيابان شهرداري جنوبي با استقرار نيرو و تجهيزات لازم تحت كنترل كامل هستند.
او با بيان اينكه تاكنون هيچ مشكلي در تردد خودروها و شهروندان گزارش نشده است ادامه داد: با آغاز بارش ها تاكنون تنها يك مورد آب ماندگي سطحي در ميدان ثارالله مشاهده و بفوريت توسط عوامل شهرداري ناحيه ٣ رفع شد.
  به گفته توكلي پيش از اين نيز اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از آب ماندگي هاي احتمالي در معابر اين منطقه صورت گرفته كه از جمله آن ها لايروبي مستمر انهار روباز و روبسته براي هدايت آب هاي سطحي و رفع مشكل برخي از چاه هاي جذبي از طريق احداث نهر و لوله گذاري بوده است.
ضمن اينكه چاه هاي جذبي  مسير شرق به غرب بزرگراه آزادگان مقابل بوستان شقايق و نيز انتهاي لوپ شمال غربي پل شهيد كاظمي حذف و آب هاي سطحي اين نقاط با احداث نهر و لوله گذاری به سمت كانال ها و انهار مجاور هدايت شده است.
اين مسئول خاطرنشان كرد: عوامل خدمات شهري به منظور رفع هرگونه آب گرفتگي و با آب ماندگي احتمالي در آماده باش كامل هستند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب