امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 520 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۹:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دربخش های کاریکاتور و تصویرسازی؛

داوران ایرانی جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

خبرایران: کامبیز درم بخش، جواد علیزاده، بزرگمهر حسین پور و ... به عنوان هیئت انتخاب و داوران ایرانی رشته‌های کاریکاتور و تصویرسازی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.
داوران ایرانی جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، هیئت انتخاب و داوران ایرانی رشته‌های کاریکاتور و تصویرسازی ششمین جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند و دو داور خارجی برای هیئت داوری نهایی هر یک از این رشته‌ها نیز به  زودی مشخص می‌شوند.

در ادامه این خبر آمده؛ در رشته کاریکاتور در گرایش کارتون با موضوع «هنر» کامبیز درم بخش، مسعود ضیایی زردخشویی و بزرگمهر حسین‌پور انتخاب آثار را انجام می‌دهند و در گرایش چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان جواد علیزاده، علیرضا پاکدل و نسرین عبدوشیخی انتخاب آثار را بر عهده دارند. داوری نهایی آثار رشته کاریکاتور توسط هیئت انتخاب این دو گرایش و دو داور خارجی انجام خواهد شد.

انتخاب آثار رشته تصویرسازی با موضوع «خانواده» را بهزاد غریب پور، پژمان رحیمی‌زاده و علی بوذری بر عهده دارند و داوری نهایی آثار این رشته نیز توسط این سه هنرمند و دو داور خارجی انجام می‌شود.

داوری نهایی آثار رشته‌های کاریکاتور، عکاسی، تصویرگری و پوستر ششمین جشنواره تجسمی فجر که به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود توسط هنرمندان ایرانی و خارجی انجام خواهد شد.

ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی- اسلامی و تذهیب و گل و مرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی‌انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می‌شود.

بخش بین‌الملل ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی در رشته‌های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی‌های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر‌سازی با موضوع خانواده برگزار می‌شود. فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا 11 دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

هنرمندان برای شرکت در بخش ملی و بین‌الملل ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی می‌توانند تا هفتم دی‌ماه‌ در سایت جشنواره به نشانی   www.ivafestival.irثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب