امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5197 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حذف 600 تابلو حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع در تهران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع خبر داد و گفت: 600 تابلو حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع در سطح شهر تهران حذف شده است.
حذف 600 تابلو حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع در تهران

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید تیمور حسینی گفت: با دستور سردار مومنی،  رییس پلیس راهور ناجا از 21 تیرماه سال جاری بعضی از تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع در حال جمع‌آوری است.

وی در ادامه به روند این اقدام مهم اشاره کرد و گفت: طرح کاهش تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع و زمان دار شدن برخی از تابلو در دستور کار پلیس است و این اقدام به صورت مقطعی نیست و ادامه دارد.

سرهنگ حسینی گفت: اولویت نخست پلیس برای جمع‌آوری برخی از تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع و بحث زمان‌دار شدن تابلو در معابر درجه ‌ یک است سپس درجه دوم که البته در صورت نیاز در برخی معابر شهری به جای کاهش تابلوها، اقدام به افزایش و یا اضافه کردن این تابلوها می‌کنیم.

وی گفت: تابلوهایی که قرار است جمع‌آوری شود مورد پایش و شناسایی قرار گرفته است. از زمانی که سردار مومنی دستور به کاهش تابلو داده‌اند بالغ بر 600 تابلو حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع جمع‌آوری شده است. 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب