امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51912 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مجيد فراهانی خبر داد؛

پروژه احداث خيابان ٢٠ متري شهرک وصال منطقه ١٩ در آستانه افتتاح قرار گرفت

خبرایران : عضو شوراي اسلامي شهر تهران در بازديد از معابر شهرك وصال منطقه ١٩، از افتتاح خيابان ٢٠ متري در اين شهرك طي آينده نزديك خبر داد.
پروژه احداث خيابان ٢٠ متري شهرک وصال منطقه ١٩ در آستانه افتتاح قرار گرفت
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، مجيد فراهاني عضو و رئيس كميته بودجه و نظارت شوراي اسلامي شهر تهران در بازديد از معابر شهرك وصال كه با همراهی مديران شهرداري اين منطقه صورت گرفت،  بر تسريع اتمام پروژه احداث خيابان ٢٠ متري در ورودي شهرك وصال، تاکید کرد.
  او همچنین پیگیر جمع آوري آب هاي سطحی در محدوده منطقه از جمله خیابان هاي طالقانی، پائیزان و وصال شد و در رابطه با تحویل ٢ هزار متر لوله برای اجرای آن سخن گفت.
محمدمهدي گندمي معاون فني و عمراني منطقه نيز در حاشيه اين بازديد از عمليات عمراني ساخت بوستان جنب خيابان ٢٠ متري جديدالاحداث شهرك وصال خبر داد و گفت: اين بوستان در راستای بهينه سازي اوقات فراغت اهالي اين شهرك و ارتقاء سطح كيفي محله در زميني به مساحت ٣ هزار متر مربع در حال ساخت است.
اين مسئول با اشاره به عملیات بهسازی معابر شهرک وصال اظهار كرد: با اتمام عملیات پیاده روسازی، اجرای جدول و آسفالت معابر نیلوفر دو ، سه و چهار، در حال حاضر نیز این عملیات به آماده سازی پیاده روها و  اجراي آسفالت لایه نهايي خیابان نیلوفر 5 رسیده است. ضمن اینکه جدول گذاری این معبر نیز به اتمام رسید.  
به گفته گندمي بیش از 1600 تن آسفالت برای بهسازی نیلوفرهای یک تا چهار صرف شده و طبق برآورد انجام شده نزدیک به ٣٥٠ تن آسفالت نیز صرف بهسازی خیابان نیلوفر پنج خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب