امروز: جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/10]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51812 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با تخریب املاک معارض صورت گرفت:

خروج محله بلورسازی از بن بست

داود لطفی شهردار منطقه 17 با بیان اینکه ورودی کنار گذرپل شهیدان حسنی از ورودی های مهم منطقه 17 است گفت: با تحریب املاک معارض در این محدوده، محله بلورسازی از بن بست خارج می شود.
خروج محله بلورسازی از بن بست
به گزارش خبر ایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، داود لطفی شهردار منطقه 17 در مورد تعریض ورودی کنار پل شهیدان حسنی که منجر به تخریب یک مرکز بهداشتی و یک حسینیه شده است گفت: این محله یکی از محلات کم برخوردار ناحیه سه منطقه 17 است و ورودی بسیار مهم که در کنار پل قلعه مرغی یا پل شهیدان حسنی است و کمتراز دو و نیم متر عرض دارد در اینجا واقع شده است.
وی افزود: از دهه ۷۰ شمسی با توجه به احداث پل روگذر خیابان قلعه مرغی دسترسی اهالی از محدوده خیابان زمزم به محدوده محله هشتم صرفاً از کنار گذر جنوبی این پل صورت می گیرد.
لطفی ادامه داد: با توجه به قرار گیری بخشی از ساختمان مرکز بهداشت مهرگان که عملا تردد خودروهای سنگین و امداد رسان با مشکل مواجه بوده و از سویی دیگر قرارگیری ساختمان حسینیه ثارالله در ادامه مسیر به طور کلی موانعی جهت سهولت تردد ایجاد نموده بود.
شهردار منطقه 17 با بیان اینکه از سالیان گذشته مذاکراتی جهت اجرای عقب نشینی و بازگشایی معبر مناسب از سوی شهرداری با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفته بود گفت: پس از توافقنامه تنظیم شده و تعیین ساختمان معوض، به منظور جلوگیری از وقفه در روند خدمت رسانی مرکز بهداشت به اهالی منطقه مقرر شد ادامه فعالیت مرکز بهداشت در ساختمان جدید صورت پذیرد و ساختمان موجود و همچنین حسینیه ثارالله تحویل شهرداری منطقه به منظور تخریب و آزادسازی معبر قرارگیرد.
لطفی با بیان اینکه با تخریب این دو ساختمان عرض گذر به حدود 8 متر می رسد اذعان داشت: با توجه به طراحی صورت گرفته مقرر شد نظر به سهولت دسترسی سواره و ایجاد مسیر ایمن برای عابرین و دوچرخه سواران معبری به عرض ۶ متر سواره رو و ۲ متر پیاده رو در ضلع جنوبی کنارگذر پل و معبر ایمن برای دوچرخه سواران در ضلع شمال پل ایجاد شود.
وی در پایان گفت: از سوی دیگر با توجه به توافق صورت گرفته مقرر شد در محوطه باقی مانده از اجرای طرح عقب نشینی، ساختمانی با مشخصات فنی مناسب جهت مرکز بهداشت و نیز ساختمانی به وسعت ۲۰۰ متر مربع جهت حسینیه ثارالله ساخته و تحویل متولیان مربوطه شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب