امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51802 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستاي تحقق طرح كاپ؛

جمع آوري ده ها مخزن زباله مکانیزه از معابر منطقه ١٩

خبرایران : گام ديگري در راستاي تحقق اهداف طرح كاپ در منطقه ١٩ با آغاز فعاليت حذف مخازن مکانیزه زباله از معابر اين منطقه برداشته شد.
جمع آوري ده ها مخزن زباله مکانیزه از معابر منطقه ١٩
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، علي توكلي شهردار منطقه با اشاره به آماده سازي و اجراي زيرساخت هاي لازم براي تحقق طرح كاپ در منطقه گفت: يكي از اقداماتي كه به تازگي در معابر اين منطقه آغاز شده حذف مخازن مکانیزه زباله با هدف كمك به تفكيك زباله ها از مبدأ و افزايش مشاركت شهروندان در اين امر است.
او زيباترشدن سيماي شهري منطقه و حفظ سلامت شهروندان را از ديگر اهداف اجرايي اين طرح عنوان كرد و افزود: در همين راستا تاكنون بيش از ٦٠ مخزن زباله از معابر منطقه جمع آوري شده است.
توكلي اظهار كرد: اين طرح تاكنون در تعدادي از معابر شهرك وصال، شهرك بستان، خيابان هاي لطيفي، ميثاق شمالي، بهمنيار، آموزگار، بلوار شقايق و محله خاني آباد نو اجرا شده و در ساير معابر نيز تا حذف كامل مخازن ادامه خواهد داشت.
به گفته شهردار منطقه حذف مخازن زباله مي تواند حركت مهمي  در كاهش زباله گردي و نيز تشويق شهروندان به تفكيك پسماندها و حفظ پاكيزگي شهر محسوب شود.
اين مسئول با اشاره به اقدامات ديگري كه به منظور مديريت بهينه پسماندها و طرح كاپ انجام شده است، بيان كرد: در اين راستا ضمن اجراي آموزش هاي چهره به چهره در مجتمع هاي مسكوني و همچنين ارايه آموزش هاي مجازي با استفاده از بستر سامانه شاد به دانش آموزان، نزديك به ٢ هزار كارتن پلاست نيز در ساختمان هاي عمومي و مجتمع ها توزيع و پوسترهاي آموزشي بازيافت نصب شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب