امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51758 تاریخ انتشار: شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مصطفی موسوی خبرداد؛

کوچه وحدت، پس از کوچه قدیانی رنگ آمیزی می شود

خبرایران : شهردار منطقه 9 درباره طرح محله رنگی گفت: در نوروز 1399 طرح پیمایش محلات و نقاط مختلف منطقه را آغاز کردیم و موقع انجام این پیمایش ها چند کوچه برای اجرای طرح رنگی انتخاب و مشاوری برای این طرح در نظر گرفته شد.
کوچه وحدت، پس از کوچه قدیانی رنگ آمیزی می شود

مصطفی موسوی، شهردار منطقه 9 درباره طرح محله رنگی به خبرنگار شهر اظهارداشت : در نوروز 1399 طرح پیمایش محلات و نقاط مختلف منطقه را آغاز کردیم و موقع انجام این پیمایش ها چند کوچه برای اجرای طرح رنگی انتخاب و مشاوری برای این طرح در نظر گرفته شد. کوچه قدیانی اولین نقطه در منطقه بود که این طرح در آن انجام شد .کوچه وحدت در کنار کوچه قدیانی نیز در این طرح قرار دارد که در مرحله بعدی رنگی می شود.
او درباره معیار انتخاب این کوچه ها گفت: مهمترین نکته این است که مثلا یک ساختمان نوساز که نمای سنگی دارد را نمی توانیم رنگ بزنیم و در همه جای دنیا این کار عمدتا روی ساختمانهای قدیمی انجام می شود. ساختمانهایی که نماهای ساده سیمانی داشته باشند و نمای آنها کار نشده باشد. بنابراین وقتی در کوچه ای اکثریت ساختمانها به این شکل باشند پتانسیل این کار را دارد.
موسوی ادامه داد: مشاور و کارشناسان این طرح، نخست روی مبحث رنگ کار کردند و پالت های رنگی سازمان زیباسازی را بررسی کردند. بعد از آن به یک سری ترکیب رنگی رسیدند و درباره آنها از اساتید، شهرداری منطقه و ساکنین کوچه ها نظرسنجی انجام شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب