امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51731 تاریخ انتشار: شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارمزدهای جدید خدمات بانکی از اول آذر ماه 99 اعمال می‌شود

خبرایران : نرخ کارمزدهای خدمات بانکی و خدمات الکترونیکی بانک‌ها طبق ابلاغ بانک مرکزی از ابتدای آذر ماه تغییر خواهد کرد.
کارمزدهای جدید خدمات بانکی از اول آذر ماه 99 اعمال می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، بانک مرکزی طبق ابلاغیه‌ای کارمزدهای جدید خدمات بانکی و خدمات الکترونیکی بانکی را به تمامی بانک‌های کشور اعلام کرده و از ابتدای آذر ماه اعمال می‌شود.

نرخ‌های تعیین‌شده در ابلاغیه بانک مرکزی، حداکثر نرخ‌های قابل وصول از کاربران بانکی است و بانک‌ها برای خدمات خود نباید بیشتر از این میزان از مشتریانشان کارمزد دریافت کنند.

بر اساس دستور بانک مرکزی، نرخ‌های جدید خدمات در بانک توسعه تعاون به شرح ذیل است:

صدور انواع کارت هوشمند مغناطیسی و اعتباری۶۰،۰۰۰ ریال، صدور انواع کارت هدیه و بن کارت و... ۳۰،۰۰۰ ریال، صدور کارت‌های مجازی برای اشخاص حقیقی و حقوقی ۳۰،۰۰۰ ریال، انتقال وجه شتابی کارت به کارت و کارت به شبا ۶۰۰۰ ریال تا مبلغ ده میلیون ریال و به ازای هر ده میلیون ریال افزایش مبلغ باید ۲۴۰۰ ریال به کارمزد اضافه شود.

همچنین کارمزد ارسال پیامک به ازای هر پیام ۳۰۰ ریال بعلاوه آبونمان سالانه دریافت خواهد شد.

انتقال وجه بین‌بانکی انفرادی (پایا) یک‌صدم درصد مبلغ انتقالی از ۲۰۰۰ ریال تا ۲۵۰۰۰ ریال، انتقال وجه بین‌بانکی (ساتنا) دوصدم درصد مبلغ انتقالی تا سقف ۲۵۰،۰۰۰ ریال، دریافت ده گردش آخر حساب ۱۵۰۰ ریال و پرداخت قبوض ۱۲۰۰ ریال تعیین‌شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب