امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51706 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در نخستین روزهای کاری رقم خورد؛

دیدار مدیرعامل جدید کانون با خانواده شهید مدافع حرم

خبرایران : حامد علامتی مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روزهای کاری خود در این مسئولیت به دیدار خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا رفت.
دیدار مدیرعامل جدید کانون با خانواده شهید مدافع حرم

 به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وی روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در روزی که به نام روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده است، در منزل شهید هاشم دهقانی‌نیا حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با خانواده و فرزندان شهید، اظهار کرد: صحت و سلامتی فرزندان عزیز کشورمان به ویژه شفای عاجل این دو عزیز را از خداوند متعال مسالت دارم.
علامتی با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه حزن و اندوه محرم و آرزوی صبر و آرامش برای همسر شهید مدافع حرم، گفت: مفتخرم نخستین ملاقات و حضور رسمی من در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خانواده محترم شهدا، به‌ویژه فرزندان عزیز شهید مدافع حرم پیوند خورده است.
او در این دیدار با بیان اینکه امروز اقتدار، امنیت و آرامش خود را مرهون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: خانواده شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند و فرزندان عزیز شهدا، نگین درخشان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

مدیرعامل کانون حضور خانواده معظم ایثارگران به‌ویژه عضویت فرزندان شهدا را فرصتی ارزشمند برای کانون توصیف کرده و خطاب به آن‌ها اظهار داشت: مجتمع‌ها و مراکز کانون چشم‌انتظار شماست؛ کانون را متعلق به خودتان بدانید و این افتخار را به ما بدهید که اعضای فعال کانون باشید.

یادآوری می‌شود شهید هاشم دهقانی‌نیا بعد از پیاده‌روی اربعین و وداع با پسران دوقلوی شش‌ماهه‌اش، اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ در راه دفاع از حرم اهل‌بیت و درگیری با عوامل تکفیری به شهادت رسید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب