امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51686 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بازدید معاون شهردار تهران از میدان میوه و تره بار بهمن مطرح شد؛

تامین ۶۰ درصد مرغ مصرفی مردم تهران از میدان بهمن

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ و سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت شهرداری تهران، با حضور در تره بار میدان بهمن از سامانه توزیع عمده مرغ و گوشت بهمن که ۶۰ درصد گوشت مرغ مصرفی تهران از طریق آن تامین و توزیع می‌شود، بازدید کردند.
 تامین ۶۰ درصد مرغ مصرفی مردم تهران از میدان بهمن
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ در این بازدید مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ و سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت شهرداری تهران، با حضور در تره بار میدان بهمن از سامانه توزیع عمده مرغ و گوشت بهمن که ۶۰ درصد گوشت مرغ مصرفی تهران از طریق آن تامین و توزیع می‌شود، بازدید کردند.
 
سید سعید راد، مدیرعامل این سازمان با اعلام اینکه مرکز بزرگ عرضه مرغ و گوشت بهمن، مسئولیت توزیع ۶۰ درصد گوشت مرغ مصرفی جمعیت ۹ میلیون نفری کلان‌شهر تهران را بر عهده دارد، گفت: روزانه از ۱۰ استان کشور، مرغ وارد میدان بهمن شده و از طریق این میدان توزیع می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه مواد پروتئینی سطح شهر، محصولات مورد نیاز خود را از این مرکز که به بورس تأمین گوشت مرغ پایتخت تبدیل شده است، تهیه می‌کنند، افزود: گوشت قرمز و گوشت مرغی که از طریق این مرکز توزیع می‌شود، قبل از عرضه مطابق اصول و موازین بهداشتی از سوی تیم تخصصی دامپزشکان مستقر در محل بررسی شده و سلامت آنها مورد تأیید قرار می‌گیرد.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه سامانه توزیع عمده مرغ و گوشت بهمن از نقش فرا شهری و ملی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت گوشت مرغ در سبد خرید و سفره خانواده‌ها و نقش میدان بهمن در توزیع این محصول استراتژیک، در شرایط خطیر و حساس کنونی، این میدان از اهمیت و جایگاه ویژه‌تری برخوردار شده است.
 
در پایان؛ پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶؛ درخصوص مشکلات و معضلات گره ترافیکی و هم چنین ایجاد آلودگی بصری ناشی از شیرابه های مرغ در زمان بارگیری این میوه تره بار که در نهایت منتج به عدم دسترسی سریع اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین و... می شود توضیحاتی ارائه داد.
 
شهردار منطقه تاکید کرد؛ در صورت حمایت و فعالیت استارت آپ های توزیع گوشت و مرغ با رعایت پروتکل های بهداشتی و داشتن استانداردهای لازم می‌توان از حضور شهروندان به میادین میوه تره بار و سالن های محدود ضمن نظارت ، کنترل بیشتری داشت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب