امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51649 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح ششمین شعبه بانک مهر ایران در البرز

خبرایران : با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ششمين شعبه بانک قرض الحسنه مهر ايران در شهر فرديس استان البرز راه اندازي مي شود.
افتتاح ششمین شعبه بانک مهر ایران در البرز

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته و افتتاح شعب شهید سردار قاسم سليماني و هشتگرد، تعداد شعب بانک مهر ايران در استان البرز به ۵ شعبه فعال رسيد.
باتوجه به اهمیت نقش قرض الحسنه در توانمندی نیازمندان و کمک به ارتقاء کسب و کارهای خرد و متوسط در شرايط كنوني اقتصاد كشور، استقبال از خدمات و طرح هاي تسهيلاتي اين بانك رشد چشمگيري داشته است.
بانک مهر ایران در راستای اهتمام در برنامه های مسئولیت هاي اجتماعي خود در استان البرز، از سال ۱۳۹۸ به افزايش تعداد شعب فعال به منظور ارائه خدمات بيشتر به مشتريان اين استان اقدام کرده است.
در سال گذشته، با افتتاح دو شعبه جدید تعداد شعب بانک مهر ایران در این استان به ۵ شعبه رسید و امسال نيز با اخذ مجوز فعاليت شعبه اين بانک در شهر فرديس، توان ارائه خدمت و تسريع در پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در اين استان افزايش مي يابد.
شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران با ۵۲۶ شعبه فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات بانکی به هموطنان و ترویج فرهنگ قرض الحسنه مي باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب