امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51592 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمود کلهری اعلام کرد؛

پتانسیل‌های حریم منطقه 5 برای توسعه گردشگری بسیار ارزشمند و قابل توجه است

خبرایران : محمود کلهری شهردار منطقه5 در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از حریم منطقه5، پتانسیل‌های حریم منطقه5، برای توسعه گردشگری، توریستی و بوم‌گردی را بسیار ارزشمند و قابل توجه توصیف کرد.
پتانسیل‌های حریم منطقه 5 برای توسعه گردشگری بسیار ارزشمند و قابل توجه است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه5، محمود کلهری در حاشیه این بازدید که محمد علیخانی و حسن خلیل آبادی اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشتند، گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی درحریم منطقه5 برای جذب گردشگر و بهره‌مندی مردم از این فضا وجود دارد. این حق مردم است که  بتوانند از این ظرفیت بالقوه، استثنایی و کم نظیر بهره ببرند.
شهردار منطقه5 افزود: با توجه به وجود بقاع متبرک و پتانسیل‌های طبیعی، باید بسترسازی‌های لازم را برای استفاده مردم و همچنین گردشگران خارجی مهیا کنیم.
او بیان کرد: از سرمایه‌گذارانی که طرحی برای ارائه در حوزه گردشگری حریم منطقه5 دارند، دعوت می‌کنم در این زمینه فعالیت کنند. با همه توان از این طرح‌ها دفاع می‌کنیم.
کلهری افزود:  باید همه تلاشمان را به کار بگیریم که از حریم منطقه حفاظت و حراست کنیم، حفظ و حراست نه به این معنا که رها شده بماند، بلکه به این معنا که اجازه تعرض، ساخت و ساز و تصرف را به کسی ندهیم.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه5 را در این بازدید حسین کاملی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و  محمد رضا مقیمی مدیر اداره حریم معاونت شهرسازی منطقه5 همراهی کردند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب