امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51490 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آیین ملی هفته کتاب و کتابخوانی ؛

پنج باب کتابخانه در استان تهران به بهره برداری می رسد

خبرایران : همزمان با آغاز بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پنج باب کتابخانه عمومی در استان تهران از طریق وب‏کنفرانس به بهره برداری می رسد.
پنج باب کتابخانه در استان تهران به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، پنج باب کتابخانه در شهرستان های اسلامشهر، پردیس و ملارد استان تهران در آغازین روز هفته کتاب و کتابخوانی و در آیینی ملی با حضور دبیر کل، معاونین، مدیران و مسئولان نهاد به صورت وب‌کنفرانس افتتاح و به بهره‌ برداری می‌رسد.
در این مراسم کتابخانه های صاحب الزمان (عج) در شهر تهران با زیربنای ۴۲۰ مترمربع، شهدای شهرک واوان اسلامشهر با زیربنای ۳۷۵ مترمربع، فرزانگان و آرا پردیس با زیربنای ۹۵ و ۱۱۲ مترمربع، و مهر ملارد با زیربنای ۶۵۰ مترمربع به بهره بهرداری می ‌رسند. با افتتاح این کتابخانه ‌ها، ۱۶۵۲ مترمربع به فضای کتابخانه های استان تهران افزوده می ‌شود.
گفتنی است با افتتاح ۵ باب کتابخانه عمومی در استان تهران تعداد کتابخانه ها به ۱۶۵ باب می رسد که آماده ارائه خدمات به مردم فرهنگ دوست می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب