امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51476 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ۵، در بازدید از پروژه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی؛

فعالیت‌های فرهنگی سبب افزایش مشارکت شهروندان می‌شود

خبرایران : شهردار منطقه۵، از پروژه های معاونت فرهنگی و اجتماعی بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سبب خواهد شد که شهروندان در اداره شهر مشارکت داشته باشند و علاوه بر این می‌تواند به زندگی در شهر رنگ و بویی دیگر دهد و رفاه و آسایش را به ارمغان آورد.
فعالیت‌های فرهنگی سبب افزایش مشارکت شهروندان می‌شود
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری پس از بازدید از کلینیک نفس، درمانگاه شهرداری منطقه۵، مجموعه شهربانو ، پل آجری کن و مجموعه بهاران گفت: منطقه۵ دارای مجموعه‌های خدمات‌رسان در زمینه‌های سلامت، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است. این مجموعه‌ها دارای ظرفیت بسیار بالایی برای استفاده شهروندان و کارکنان منطقه۵ هستند. 
او درباره مجموعه ورزشی خادم گفت: در مجموعه ورزشی خادم مواردی وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر است و همکاران ما در سازمان ورزش باید این موارد را برطرف کنند تا مردم از امکانات آن بیشتر بهره‌برداری کنند.
کلهری پس از بازدید از درمانگاه منطقه ۵، با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و نیاز بیشتر مردم به خدمات بهداشتی و مراقبتی، بر کیفی تر شدن فعالیت های درمانگاه فرامنطقه ای شهرداری منطقه۵ تاکید کرد و گفت در این زمینه اقدام‌های سریع در حال انجام است.
 
کلهری در بازدید از پل آجری کن گفت: اقدام‌های مطلوبی برای مرمت این پل تاریخی صورت گرفته است.  از زحمات همکارانم در سازمان زیباسازی و به ویژه آقای ضرغامی تشکر می‌کنم که کار ارزشمندی را انجام می‌دهند. از سازمان زیباسازی درخواست داریم با سرعت بیشتری کار مرمت این پل تاریخی را اتمام برسانند تا در فصل بارش و سرما دچار مشکل نشویم.
شهردار منطقه ۵، پس از بازدید از پروژه‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی گفت: : جایگاه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در بررسی عملکرد شش ماهه اول خوب و شایسته تقدیر است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب