امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51460 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار مدیرعامل بانک دی با گروهی از مشتریان شعبه گرگان

خبرایران : دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در دیداری صمیمی با جمعی از مشتریان شعبه گرگان، مشتریان وفادار را سرمایه های اصلی بانک دانست.
دیدار مدیرعامل بانک دی با گروهی از مشتریان شعبه گرگان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی در این دیدار صمیمی با بیان این که حفظ مشتریان در تمام رده ها برای بانک حائز اهمیت است، بر مشتری مداری به عنوان یکی از مهم ترین ارزش های بانک دی تاکید کرد.
مدیرعامل بانک دی در این نشست که با حضور علی محمد چوپانی، رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان و نمایندگان شرکت های به بان شیمی و فارمد لوتوس از بزرگ ترین تولیدکنندگان دستگاه و مواد بهداشتی و ضدعفونی  به عنوان مشتریان بانک دی برگزار شد، حمایت از واحدهای تولیدی را برنامه اصلی بانک در سال جهش تولید دانست.
وی با اشاره به اهمیت و نقش واحدهای تولیدی در شکوفایی اقتصاد کشور افزود: با ارائه تسهیلات هدفمند از سوی بانک‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی، بسیاری از مشکلات پیش روی کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی برطرف و زمینه تحقق جهش تولید به عنوان مهمترین دغدغه کشور در حوزه اقتصادی، به نحو شایسته‌ای فراهم می‌شود.
کریمی مشتری مداری را یکی از مهم ترین مزیت‌های رقابتی بانک دی دانست و ارتقای کیفیت خدمات برای نگهداشت مشتريان به عنوان سرمایه های اصلی بانک را از برنامه های اصلی بانک دانست.
مشتریان بانک دی نیز در این دیدار ضمن بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود، خواستار حمایت همه جانبه و بیش از پیش بانک از حوزه صنعت و تولید شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب