امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51441 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام معاون صدا برای نورشاهی

خبرایران : علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه‌ملی پیام تسلیتی را به مناسبت درگذشت محمدحسين نورشاهي، گوينده پيشكسوت رادیو صادرنمود.
پیام معاون صدا برای نورشاهی
کل من علیها فان ویبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام 
 
 بازگشت همه به سوی اوست
 
با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدم استاد محمدحسين نورشاهي، گوينده پيشكسوت و ولایت مدار رادیو و انسان پر تلاش سالهای حماسه از میان ما پر کشید و داغی دیگر بر دل خانواده صدای رسانه‌ملی نشست.
 
سرهنگ محمد حسین نورشاهی، اولین همافری بود که با طنین صدای رسایش در نوزده بهمن ماه به امام خویش لبیک گفت و نه فقط در طی هشت سال دفاع‌مقدس که تا امروز در خط ولایت ماند و در تمام این دوران با ادب و اخلاقی مثال‌زدنی سعی در انتقال مفاهيم عقيدتي، عاطفي و حماسی نمود؛ و چه در برنامه‌هایی مثل برنامه رادیویی ارتش و چه در برنامه های اجتماعی،  خانوادگی و معارفی با لحن صمیمی و تاثیرگذار خود در راستای انتقال مفاهیم عالی دینی، معنوی و اخلاقی، مهمان خانه های مردم بود. 
 
خاطرۀ مطالبه گری مرحوم نورشاهی عزیز با رعایت اخلاق و ادب حرفه ای در گفتگو با مسئولین هیچ وقت فراموش نمی شود و طنین دلنشین صدا و یاد و خاطرۀ آن عزیز سفر کرده برای همیشه در لوح دل مردم قدرشناس ایران خواهد ماند.
 
 اینجانب از طرف خود به خانواد‌ه محترم آن فقید سعید و سپس به جامعه‌ی جلیل‌القدر رسانه‌ملی به ویژه همکارانم در رادیو، تسلیت می‌گویم و از درگاه ربّ‌العالمین برای آن استاد گرامی، طلب رستگاری و برای بازماندگان، تمنّای صبر و شکیبایی دارم.
 
علی بخشی‌زاده
معاون صدای رسانه‌ملی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب