امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51430 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو شورای راهبردی سلامت شهر تهران ؛

مردم منطقه 17 با مشارکت اجتماعی، فاصله گذاری مناسب و ماسک زدن می توانند از کرونا عبور کنند

خبرایران : دکتر محسن اسدی لاری عضو شورای راهبردی سلامت تهران در جریان حضور در منطقه17 تهران با مردم این منطقه به گفتگو نشست و خطاب به شهروندان تهرانی گفت: سه گانة « شستن دستها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن» نقش بسزایی در کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا دارد و از خیرین می خواهم همچون خانواده شهید مجیدی برای اهدای ماسک اقدام کنند.
مردم منطقه 17 با مشارکت اجتماعی، فاصله گذاری مناسب و ماسک زدن می توانند از کرونا عبور کنند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه17، دکتر محسن اسدی لاری خیر مدرسه ساز و عضو شورای راهبردی سلامت تهران با حضور در منطقه 17 از  پروژه های محلی در این محدوده بازدید و بر تامین سرانه بهداشت و درمان در این خطه از پایتخت تاکید کرد.
وی که در این منطقه ساخت مدرسه فرسوده ای را به یاد فرزندان شهیدش برعهده گرفته با اشاره به کمبود سرانه آموزشی و درمانی گفت: سرانه های درمانی در این منطقه از استاندارد کمتر است و لازم است مدارس و درمانگاه های فرسوده احیا شده و جهت بهره برداری آینده سازان در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.
دکتر اسدی لاری پس از بازدید به مقبره الشهدای گمنام بوستان زمزم رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، در آیین اهدای ماسک به شهروندان شرکت کرد. 
اسدی لاری که هم اکنون مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت و درمان است خطاب به شهروندان منطقه 17 گفت: شستن دستها، رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن به طور کامل در کاهش میزان ابتلا و درگیری با ویروس کرونا نقش ایفا می کند. لازم است تجمعات به طور حداقلی و در فضای باز برگزار شود و از نزدیک شدن افراد به یکدیگر پیشگیری شود.
خیر مدرسه ساز با تقدیر از خانواده شهید مجیدی که در اهدای ماسک پیشگام شدند گفت: اقدام بسیار خوبی در ترویج فرهنگ فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن صورت گرفته و امیدواریم همه به این نوع فعالیتها ترغیب شودند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب