امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51419 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تالارهای کتابخانه ملی زودتر تعطیل می‌شوند

خبرایران : مدیرکل اداره کل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از کاهش دوساعته فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه ملی خبر داد و گفت: فعالیت تالارهای مطالعه از ساعت ۲۰ به ۱۸ کاهش یافته است.
تالارهای کتابخانه ملی زودتر تعطیل می‌شوند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، مبنی بر کاهش ساعت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ ساعت فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه ملی ایران، از امروز (۲۰ آبان‌ماه) به مدت یک ‌ماه تا ساعت ۱۸ خواهد بود. 

رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح جزئیات این خبر گفت: از آن‌جایی که کتابخانه‌ها جزء مشاغل گروه سوم محسوب می‌شوند، کتابخانه ملی هم با کاهش دوساعته فعالیت‌های تالارهای مطالعه مواجه است.

او در ادامه افزود: ضمن این‌که علاوه‌بر کاهش دوساعته فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه ملی در شیفت صبح، تغییراتی در ساعات ارائه خدمات در شیفت شب به اعضای کتابخانه ملی ایران نیز اعمال شده است. بر این اساس، ساعت ارائه خدمات در شیفت شب از ساعت ۲۰ تا ۷ صبح روز آینده خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب