امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51402 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در شورای تبلیغات پگاه مصوب شد:

آغاز موج جدید تبلیغاتی شرکت صنایع شیر ایران؛به زودی

خبرایران : در ادامه برگزاری منظم شورای تبلیغات شرکت صنایع شیر ایران، چندین پروژه تبلیغاتی مصوب و آخرین وضعیت همسان سازی و زیبا سازی طراحی محصولات، بررسی شد.
آغاز موج جدید تبلیغاتی شرکت صنایع شیر ایران؛به زودی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در ادامه برگزاری منظم و هفتگی شورای تبلیغات شرکت صنایع شیر ایران، به ریاست عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت، پروژه‌های تبلیغاتی و یکسان سازی بسته بندی محصولات، بررسی و تصویب شد.

برپایه این گزارش، مدیر روابط عمومی پگاه به عنوان دبیر این شورا، گزارش آخرین اقدامات انجام شده پروژه یکسان سازی بسته‌بندی را ارائه و افزود: بعد از تصویب بسته بندی ۴گروه محصول خانواده دوغ، کشک، کره و شیر استریل طراحی یکسان به شرکت بسته بندی ارسال و در ادامه بهسازی برخی تک محصول ها مانند خامه صورتی، شیرهای استریل۱/۵ لیتری پایان یافت. هم اکنون نیز همسان‌سازی کاغذ کادو، جعبه هدایا، جعبه دستمال کاغذی و سایر بسته بندی ها در گروه آبمیوه، ماست، شیر بطری و برخی محصولات جدید شروع شده است.

در این جلسه چالش های تبلیغات بیلبورد سراسری در استان ها مطرح شد. همچنین آغاز کمپین های دیجیتال، همکاری با فدراسیون تیراندازی و حضور در این دوره از مسابقات با نام تیم “پگاه ایران” بررسی و مصوب شد.

همکاری با اداره راهنمایی و رانندگی استان گیلان و چاپ بیلبوردهایی با موضوع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تبلیغات پگاه کرمان در ناوگان توزیع و لباس مامورین اداره پست نیز از دیگر مصوبات شورای تبلیغات بود.

گفتی است، پیشنهادات شعار تبلیغاتی از سوی شرکت‌های تابعه در جلسه بعدی شورای تبلیغات، بررسی تا یک شعار واحد انتخاب شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب