امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51350 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برنامه‌‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در هفته کتاب و کتابخوانی

خبرایران : انتشارات مدرسه در بیست و هشتمین هفته کتاب و کتابخوانی؛ مصادف با سی‌امین سال تأسیس انتشارات برنامه‌های فرهنگی خود را در قالب « سالِ سی» به صورت مجازی برگزار می‌کند.
برنامه‌‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در هفته کتاب و کتابخوانی

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی انتشارات مدرسه ، هفته کتاب را می‌توان فرصت مناسبی برای معرفی اهداف، برنامه‌ها و وظایف انتشارات مدرسه و همچنین  دستاوردهای انتشارات و خدمات متنوع این موسسه فرهنگی در سی‌امین سالگرد آن  به عموم مردم دانست، به همین مناسبت انتشارات مدرسه برنامه‌های ویژه‌ای را تحت عنوان «سالِ سی» همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب برگزار می‌کند.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به: برگزاری بر خط مسابقه کتابخوانی، رونمایی بر خط کتاب‌های تازه منتشر شده، رونمایی بر خط کتاب‌های کار،  برگزاری نمایشگاه مجازی ناشران آموزش و پرورش، آغاز اجرای طرح ملی کتابخانه تخصصی معلمان، فروش ویژه در فروشگاه‌ها  و همچنین برگزاری دومین جشن سپاس دوست و... اشاره کرد.

بنابراین گزارش: برای اطلاعات بیشتر و همچنین شرکت در برنامه‌های عنوان شده می‌توانید به پایگاه خبری انتشارات مدرسه به آدرسwww.madresehpub.ir   مراجعه کنید.  

شایان ذکر است از 24 تا 30 آبان ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب