امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51299 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای توسعه سرانه فضای سبز منطقه؛

شهرک وصال منطقه 19 صاحب بوستان می شود

خبرایران : عملیات عمرانی احداث بوستان جدید در شهرک وصال با هدف توسعه سرانه فضای سبز منطقه 19 بزودی آغاز می شود.
شهرک وصال منطقه 19 صاحب بوستان می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به فقدان بوستان در این شهرک و ضرورت احداث آن در راستای بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان و ارتقاء کیفیت محیطی محله گفت: این بوستان در  زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع جنب خیابان 20 متری جدیدالاحداث این شهرک احداث می شود.
به گفته او بزودی عملیات اجرای جدول و پیاده رو سازی در این بوستان آغاز شده و پس از آن نیز با احداث فضای سبز و نصب ست های بازی و بدنسازی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.
او همچنین از ادامه عملیات بهسازی معابر شهرک وصال خبر داد و گفت: با اتمام عملیات پیاده روسازی، اجرای جدول و آسفالت معابر نیلوفر دو ، سه و چهار، در حال حاضر نیز این عملیات به آماده سازی پیاده روها و  آسفالت لایه اول خیابان نیلوفر 5 رسیده است. ضمن اینکه جدول گذاری این معبر نیز به اتمام رسید.  
توکلی با اشاره به صرف بیش از 1600 تن آسفالت برای بهسازی نیلوفرهای یک تا چهار ادامه داد: طبق برآورد انجام شده نزدیک به 290 تن آسفالت نیز صرف بهسازی خیابان نیلوفر پنج خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب