امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51269 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی اعلام کرد؛

پیشرفت 65 درصدی بازسازی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه 19

خبرایران : پروژه بازسازی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله نعمت آباد منطقه 19 تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پیشرفت 65 درصدی بازسازی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه 19
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: مساحت زیربنای این مسجد 1450 متر مربع بوده و عملیات بازسازی آن به مرحله عملیات نصب سنگ بدنه و سفیدکاری دیوارهای مسجد رسیده است.
 
او در ادامه از پیشرفت عملیات بازسازی مسجد اثنی عشر در خیابان بهمنیار خبر داد و گفت: این مسجد با مساحت  ۲۶۵۰ مترمربع و در سه طبقه تاکنون به پیشرفت فیزیکی 55 درصدی رسیده و در حال حاضر نیز عملیات عایق کاری پشت بام و دیوار چینی مسجد در حال انجام است.
 
توکلی همچنین با اشاره به عملیات تکمیل سنگ نما، نصب کاشی نما (آیه)  و سنگ بدنه راهروهای داخلی مسجد  امام زمان (عج) در ناحیه دو بیان کرد: عملیات بازسازی این مسجد از 90 درصد نیز فراتر رفته و بزودی آماده بهره برداری برای نمازگزاران و شهروندان می شود.
 
شهردار منطقه در بخش دیگری به عملیات برداشت نشست های موضعی در خیابان شهید زلفی با استفاده از دستگاه ژئورادار (GPR) اشاره کرد و افزود: این عملیات در سه لاین این خیابان به طول تقریبی 600 متر توسط مرکز ژئوتکنیک اجرا شده است. 
 
توکلی در خصوص سایر اقدامات عمرانی مربوط به نگهداشت شهر نیز به تشریح فعالیت های اجرا شده در هفته اخیر پرداخت و اظهار کرد: بهسازی خیابان های شقایق، لطیفی ،طالقانی،کوه بریان، زارعی  و عیسی بیگلو با پخش 120 تن آسفالت و اجرای جداول گلزار شهدای جعفرآباد و خیابان مهران نبش مهرآور به طول 400 متر از جمله این اقدامات است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب