امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51254 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات اعلام کرد؛

احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی، پرداخت بدون وقفه را ایجاد کرده است

خبرایران : رئیس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات گفت: احکام جدید مستمری بگیران تامین اجتماعی، پرداخت بدون وقفه و بلافاصله حقوق و مزایا را برای بازنشستگان ایجاد کرده است.
احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی، پرداخت بدون وقفه را ایجاد کرده است

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، پرویز احمدی پنجکی اظهار داشت: هر گامی که در جهت رفاه و آرامش بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برداشته شود، جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه اختصاص 17 هزار میلیارد تومان بابت اجرای قانون متناسب سازی و 3 هزار میلیارد تومان بابت مزایای جانبی بازنشستگان، قابل تقدیر است، گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان سالیان متمادی به عنوان مطالبه ای برای این قشر جامعه بود که در نهایت با تلاشها و پیگیری های وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی و رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور به نتیجه رسید.
احمدی پنجکی گفت: در وضعیت بد اقتصادی حاکم بر کشور، دریافت 32 هزار میلیارد تومان از دولت بابت مطالبات تامین اجتماعی، کار بسیار بزرگی بود.
وی ادامه داد: این میزان افزایش، گرچه با تورم جامعه فاصله دارد اما کمک زیادی برای بازنشستگان است.
وی گفت: به عنوان رئیس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات و دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از زحمات همه دست اندرکاران این موضوع به ویژه دکتر سالاری تشکر ویژه دارم.
احمدی پنجکی با بیان اینکه با این اقدام، انتظار دو دهه بازنشستگان تامین اجتماعی تحقق پیدا کرد، گفت: اطمینان  می دهیم که حقوق بازنشستگان را همواره دنبال کنیم.
رئیس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات گفت: متناسب سازی یک مطالبه تاریخی بود و امیدواریم اجرای آن در سال‌های آینده استمرار داشته باشد.
وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری های مستمر، مابقی مطالبات تامین اجتماعی از دولت دریافت شود تا در جهت رفاه جامعه تحت پوشش اقدام شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب