امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51189 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمودکلهری اعلام کرد؛

بایدهمه قدردان قهرمانان‌ و پیشکسوتان ورزشی‌ بوده و برای این‌مهم فرهنگسازی کنند

خبرایران : شهردار منطقه ۵ گفت: تجلیل و‌ قدردانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، ضروری است و همواره باید در اولویت و دستورکار باشد.
بایدهمه قدردان قهرمانان‌ و پیشکسوتان ورزشی‌ بوده و برای این‌مهم فرهنگسازی کنند
محمودکلهری، دردیدار‌با مصطفی ابطحی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی اظهار داشت: تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که با تلاش فراوان، باعث افتخارآفرینی ایران زمین می‌شوند، امری ضروری است که نباید از آن غافل ماند، این مهم هم سبب ایجاد دلگرمی و  نشاط برای پیشکسوتان ‌می‌شود و هم باعث ایجاد انگیزه و روحیه برای جوانان می‌شود که به ورزش کردن، گرایش پیدا کنند.
 
وی افزود:‌باید قدردان، تمام مفاخر ایران‌زمین باشیم و برای این مهم فرهنگسازی کنیم.
 
شهردارمنطقه۵ گفت: سرمایه‌های انسانی بسیار زیادی در منطقه ۵ وجود دارند که باید با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی صحیح، اقدام‌های لازم برای قدردانی و تکریم از این عزیزان، انجام شود.
 
کلهری گفت: فرهنگسازی برای تکریم از قهرمانان و مفاخر، نیاز به برنامه ریزی صحیح و بلندمدت دارد.
در این دیدار، مشاور وزیر ورزش و جوانان و رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی نیز گفت: ایجاد تحول، اثربخشی و رسیدن به تکامل سه محور اصلی است که در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به آن توجه شده است.
 
موسوی رئیس اداره ورزش منطقه نیز گفت: هر چه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند، جوانان بیشتری برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می‌شوند.
 
در این دیدار، فیض رئیس روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان حضور داشت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب