امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51161 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری در جنوب شهر

خبرایران : طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری با شناسایی و طعمه گذاری نقاط تجمع موش ها در معابر منطقه 19 آغاز شد.
آغاز طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری در جنوب شهر
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مجید صبوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این طرح به صورت مدون و فازبندی شده از هفته جاری در معابر اصلی منطقه آغاز شده است و تا 23 آبان نیز ادامه دارد.
او افزود: این فعالیت در فاز اول از روز شنبه 10 آبان به مدت یک هفته با طعمه گذاری نقاط شناسایی شده در خیابان های بهمنیار، میعاد شمالی و میثاق شمالی و همچنین ضلع غربی و شرقی بزرگراه تندگویان انجام می شود. 
صبوری ادامه داد: در فاز بعدی عملیات که تا 23 آبان ادامه دارد، خیابان های مهران، صمدی، ماهان (از سر شکوفه تا شهید چراغی و تا شقایق) و مطهری جنوبی طعمه گذاری می شوند. 
به گفته صبوری در این طرح تمامی اماکن مخروبه و متروکه، فضاهای سبز، جداول شکسته، زیر پل های عمومی و زیرمخزنی های زباله  که به عنوان کلونی و محل زندگی موش ها به شمار می رود، از این  جانوران موذی پاکسازی خواهد شد.
این مسئول، حفظ محیط زیست از آلودگی ها و سلامت شهروندان را از مهمترین اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد و خواستار مشارکت شهروندان در جلوگیری از ازدیاد این حیوانات ناقل بیماری با رعایت نکات بهداشتی و حفظ بهداشت محیط شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب