امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51159 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روح‌الله عبداللهی خبرداد؛

۱۵۶ مداح به کانون مداحان شهرستان‌های تهران راه یافتند

خبرایران : دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در استان تهران گفت: انتخابات کانون مداحان استان تهران برگزار و شمارش آرا نیز روز گذشته به پایان رسید و امروز بعد از بررسی گزارشات و رسیدگی‌های لازم نتایج نهایی شد که به اطلاع عموم مردم به خصوص مداحان و ذاکرین می‌رسد.
۱۵۶ مداح به کانون مداحان شهرستان‌های تهران راه یافتند
روح‌الله عبداللهی، دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در استان تهران اظهارداشت: به لطف خداوند، انتخابات کانون مداحان استان تهران برگزار شد و شمارش آرا نیز روز گذشته به پایان رسید و امروز بعد از بررسی گزارشات و رسیدگی‌های لازم نتایج نهایی شد که به اطلاع عموم مردم به خصوص مداحان و ذاکرین می‌رسد.
 
۱۵۶ مداح به کانون مداحان شهرستان‌های تهران راه یافتند 
 
وی با اشاره به اینکه با احتساب دو نوبت انتخابات ابتدا ۵ اداره در سوم مرداد و ۱۳ اداره در نهم آبان، ۲۶۰۰ مداح و ذاکر از میان ۳۶۰ کاندیدا نفرات مدنظر خود را انتخاب کردند، تصریح کرد: مجموعاً ۲۲۵ نفر از مداحان با آرا ماخوذه انتخاب شدند که از این تعداد ۱۵۶ نفر اصلی و ۶۹ نفر علی‌البدل هستند. انتخابات در مجموع در ۱۸ اداره برگزار شد و تنها انتخابات شهرستان پاکدشت باقی ماند که اداره بهداشت و فرمانداری به دلیل شیوع کرونا مانع برگزاری آن شدند و بناست در هفته‌های آتی برگزار ‌شود. 
 
عبداللهی گفت: کانون مداحان شهرستان‌ها به زودی انتخابات درونی خود را برگزار خواهند کرد و منتخبین خود را اعلام می‌کنند تا در نهایت در استان نیز با تکمیل کادر خود، تشکیلات کانون مداحان استان تهران شکل گیرد.
 
دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران افزود: از تمامی نهادها و دستگاه‌هایی همچون فرمانداری‌ها و ادارات بهداشت که در برگزاری این انتخابات مشارکت کردند، به خصوص همکاران ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران که باتوجه به شیوع ویروس کرونا پای کار آمدند، تشکر می‌کنم و از حضور تک‌تک مداحان و ذاکرین نیز که با حضور خود به هرچه بهتر تشکیل شدن این کانون کمک کردند، قدردانی می‌کنم ان شاء الله نتایج مفید این انتخابات را مشاهده خواهند کرد.
 
تعداد اعضای کانون مداحان برچه اساس انتخاب می‌شود؟
 
وی با اشاره به نحوه تعیین تعداد اعضای کانون‌های شهرستانی گفت: در هر شهرستان باتوجه به تعداد مداحان حاضر، تعداد اعضای کانون‌ها مشخص می‌شود. در شهرستان‌هایی  تا ۲۰۰ مداح، کانون با  ۵ نفر اصلی و ۲ نفر علی‌البدل، در شهرستان‌های با ۲۰۱ تا ۴۰۰ مداح، ۷ نفر اصلی و ۳ نفر علی‌البدل، در شهرستان‌های با ۴۰۱ تا ۶۰۰ مداح ۹ نفر اصلی و ۴ نفر علی‌البدل و در شهرستان‌های با بیش از ۶۰۱ مداح نیز ۱۱ نفر اصلی و ۵ نفر علی‌البدل دارند. کانون مداحان استان تهران نیز متشکل از ۱۱ نفر از مداحان استان است که ۶ نفر از مجمع مسئولان کانون مداحان شهرستان‌ها و ۵ نفر از مداحان شاخص استان به انتخاب آن برگزیده‌ها خواهند بود. 
 
عبداللهی اضافه کرد: مسئول بسیج مداحان عضو حقوقی کانون خواهد بود و به تصویب اعضای کانون استان نیز ستایشگران فعال به عنوان عضو افتخاری در جلسات دعوت می‌شوند.
 
دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: بعد از این مرحله، استان تهران به همراه دیگر استان‌ها در انتخابات در انتخابات کانون کشوری مداحان شرکت می‌کنند.
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب