امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51135 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احسان کریمی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تخفیفات ویژه 20 تا 30 درصدی در فروشگاه کریمی به خریداران سرویس جهزیه عروس تعلق می گیرد

خبرایران : مدیر فروشگاه لوازم خانگی کریمی گفت : برای کسانی که برای خرید سرویس جهزیه عروس به فروشگاه ما مراجعه می کنند تخفیفات ویژه 20 تا 30 درصدی درنظر گرفته ایم.
تخفیفات ویژه 20 تا 30 درصدی در فروشگاه کریمی به خریداران سرویس جهزیه عروس تعلق می گیرد

احسان کریمی مدیر فروشگاه لوازم خانگی کریمی واقع در بازار شوش درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت :  فروشگاه لوازم خانگی کریمی واقع در بازار شوش با عرضه و فروش بهترین برندهای لوازم خانگی و همچنین سیروس جهزیه عروس تلاش کرده که در شرایط کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی بتواند به مردم شریف ایران خدمت رسانی کند.

کریمی تصریح کرد : برندهای مطرحی ما در فروشگاه برای فروش به مشتریان داریم که این برندها عبارتند از DSM ، Kadoo  ،  NOBLE، شفق و ... که با کیفیت عالی وضمانت نامه کتبی به مشتریان عرضه می شود .

وی ادامه داد :  قیمت های ما در فروشگاه تضمین شده بوده وبا 20 تا 30 درصد کمتر نسبت به دیگر فروشگاهها به فروش می رسد. ضمن اینکه ما برای کسانی که برای خرید سرویس جهزیه به فروشگاه ما مراجعه می کنند تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته ایم و محصولات خود را نیزبه سراسر کشوررایگان اسال می کنیم.

 کریمی در خصوص تاثیر شرایط کرونایی بر کسب و کارها نیز تاکید کرد : متاسفانه نوسانات دلار از یک طرف و همچنین شرایط کرونایی کشور باعث تاثیرات منفی بر بازار لوازم خانگی شده، تا جایی که قدرت خرید مردم را پایین آورده است. کرونا نیز باعث شده که مردم رغبت چندانی برای خرید نداشته باشند.

وی درپایان سخنان خود گفت : کرونا به اکثر کسب وکارها آسیب شده و در چنین شرایطی ما توقع داریم که اتحادیه لوازم خانگی به کمک صنف ما بیاید تاکمی از آسیب های مالی ما کم شود.  دولت و به خصوص وزارت صمت هم ازما حمایت کنند، این حمایت های می تواند وام بانکی یا تسهیلات ارزان قیمت برای سرپا نگه داشتن ما باشد.

 

 فروشگاه لوازم خانگی کریمی در بازار شوش:

عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی . آشپزخانه، سرویس جهیزیه عروس

آدرس ، تهران، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، پاساژ الماس ، طبقه مثبت یک ، پلاک ۴۷۰ ، بازارشوش   

تلفن ثابت :   ۰۲۱۵۵۰۸۶۱۲۷

تلفن همراه : ۰۹۱۲۰۶۸۴۲۵۹

  Bazarshoshkarimi

  Bazarshoshkarimi3

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب