امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5113 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام آمادگی بانک سپه برای پرداخت وام ازدواج

مدیر امور اعتباری بانک سپه ضمن تبریک به زوجهای جوان، از آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج خبر داد.
اعلام آمادگی بانک سپه برای پرداخت وام ازدواج
به گزارش خبر ايران ، مصطفی پرتوافکنان با بیان این مطلب گفت: کلیه متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج می توانند از طریق سامانه ثبت نام قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir، بانک سپه را به عنوان بانک خود برای دریافت این تسهیلات انتخاب و پس از تأیید به شعبه مورد نظر، به منظور تشکیل پرونده مراجعه کنند. وی ضمن تأکید بر تسریع و تسهیل در پرداخت وام ازدواج به متقاضیان با رعایت موازین قانونی افزود: زوجهای متقاضی وام هنگام ثبت نام در سامانه بانک مرکزی شماره پیگیری نیز دریافت خواهند کرد تا بوسیله آن، منطقه و شعبه انتخاب شده را شناسایی کنند. مدیر امور اعتباری بانک سپه اظهار کرد: از بانک مرکزی درخواست کردیم بانک سپه را بعنوان یکی از بانکهای مورد انتخاب زوجهای متقاضی وام ازدواج در سامانه خود قرار دهد تا آنها بتوانند از تسهیلات این بانک در سراسر کشور استفاده کنند.
پرتوافکنان ضمن تأکید بر ثبت نام از طریق سامانه بانک مرکزی، از کلیه متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج خواست، برای جلوگیری از اتلاف وقت از مراجعه حضوری به شعب جهت تشکیل پرونده قبل از ثبت نامه در سامانه مذکور خودداری کنند. وی در این باره اضافه کرد: شرایط و ضوابط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کلیه بانکها یکسان بوده و همه بانکهای کشور ملزم به پرداخت آن، صرفاً از طریق ثبت نام در سامانه بانک مرکزی شده‌اند.

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب