امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51034 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درگفتگو با خبرایران اعلام شد؛

فروشگاه صداقت با رعایت پروتکل های بهداشتی به مردم خدمت رسانی می کند/ از تولید کننده داخلی حمایت کنیم/ تورم و نوسانات قیمت دلاردرزندگی مردم و کسب و کارها تاثیر منفی گذاشته / همه به همدیگربرای عبور از تحریم و کرونا کمک کنیم

خبرایران : مدیرفروشگاه صداقت گفت: امیدوارم درماه های آینده کرونا از بین برود و ازمردم خواهش می کنم به جای تک روی و انفرادی خواستن همه چیز به همدیگر فکر کنند و برای موفقیت همدیگر تلاش کنیم.
فروشگاه صداقت با رعایت پروتکل های بهداشتی به مردم خدمت رسانی می کند/ از تولید کننده داخلی حمایت کنیم/ تورم و نوسانات قیمت دلاردرزندگی مردم و کسب و کارها تاثیر منفی گذاشته / همه به همدیگربرای عبور از تحریم و کرونا کمک کنیم

مدیر فروشگاه صداقت درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : فروشگاه صداقت با ۴۰ سال سابقه در فروش و تعمیر دستگاههای ریش تراشی و آرایشگری ، تعمیرات سشوار، ریش تراش و لوازم برقی و فروش برندهای مطرح تلاش کرده که در اوضاع بد اقتصادی و وضعیت به شدت نابسامان دلار با رعایت پروتکل های بهداشتی برای همشهریان و مردم شریف ایران خدمت رسانی کند.

مدیرفروشگاه صداقت تصریح کرد : تلاش ما درشرایط تحریم و همچنین همه گیری بیماری کرونا این بوده که راهکارهای لازم را برای پیدا کردن میان بر برای واردات محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم شریف کشورمان پیدا کنیم ، تا دراین خصوص مردم دچار مشکل نشوند. استفاده ازقطعات تولید داخل هدف ما بوده و به فرموده رهبرانقلاب که همه باید از تولید کننده داخلی حمایت کنند. ما هم در فروشگاه صداقت به نوبه خودمان تلاش کردیم در رونق تولید ملی نقشی اساسی داشته باشیم.

وی ابرازداشت : موضوع قیمت بالای دلار داستانی است که فکرنکنم مردم ایران از آن مطلع نباشند. چراکه امروز تورم درزندگی تولید کنندگان ، فروشندگان و بازاریان و مردم تاثیرگذاربوده است. افزایش قیمت دلاربه خودی خود امروز مشکلی ایجاد نمی کند. منتها درکشور ما این افزایش بر روی همه چیز تورم ایجاد می کند. با افزایش قیمت دلار قدرت خرید مردم پایین می آید، درچنین شرایطی کیفیت برندها کم شده و همه درگیر قاچاق محصول می شوند . از طرفی دربحث گاراتنی قطعات هم ساپورت نشدن قطعات مشکلی دیگری است که به وجود می آید .   

مدیر فروشگاه صداقت عنوان داشت : اگر روند کسب و کار به این صورت باشد که من کاسب و تولید کننده مدام جنس تهیه و خریداری کنم و صبر کنم تا بعد هفته قیمت دلار بالا یا پایین شود بعد محصول خودم را بفروشم که اصلا این امکان پذیر نیست و رکود اقتصادی به وجود آمده و هیچ رونق و جهش تولیدی ایجاد نمی شود.

وی ادامه داد : هدف ما در چنین شرایطی کاهش قیمت سود بوده، به این دلیل که مشتری در خرید زیاد هزینه گزافی پرداخت نکند. اما متاسفانه مشکلات دلار همه دردسرساز بوده ، به این صورت که ما این هفته جنسی را به مشتری می فروشیم و متاسفانه باید برای هفته بعد همان جنس را با قیمت بالا دوباره برای مشتری تهیه کنیم که این معضلی شده وراهکاری تاکنون برای آن پیدا نشده و به نظرم باید دراین خصوص یک ثبات اقتصادی به وجود بیاید.

مدیرفروشگاه صداقت تاکید کرد: ما ایمان دارم که برای تغییر هرکسی از خودش باید شروع کند تا جامعه نیزتغییر یابد. از مردم خواهش می کنم با توجه به شرایط کنونی جامعه ، تحریم و کرونا به همدیگر کمک کنند تا مشکلات قابل حل باشد. شمشیر را دراین شرایط از رو نبندیم ودست برادری به همدیگر دهیم تا از مشکلات کاسته شود. با گذشت شرایط برای همه ساده تر می شود . شرایط  امروز واقعا دشوارو سخت شده تا جایی که حتی الان در این وضعیت محتکر هم ضرر می کند،چون فرصتی برای فروش پیدا نمی کند. بازار نابسامان بلایی بر سرکاسب ها آورده که نه می توانند محصولی را بفروشند و نه خریداری کنند.

وی افزود : دراین دروضعیت من فروشنده با میلیونها تومان محصول درانبارها بلاتکلیف مانده ام. درچنین شرایطی که هر روزمحصولات مختلف گران تر می شود، قدرت خرید مشتری هم پایین آمده  و مشتری هم با توجه به گران شدن محصول به سمت خرید اجناس بی کیفیت و دست دوم می رود.  در اینجا من به شخصه به مسولین و مردم پیشنهاد می کنم همدیگر را دراین شرایط سخت تحریمی و کرونایی حمایت کنند و ازاین شرایط سخت گذرکنیم. باور کنیم که درجنگ هستیم ، جنگ و شوخی اقتصادی ساده نیست که ما به فکر سود ومنفعت خودمان باشیم. دراین شرایط چیزی به جز ضرر و زیان نصیب همه ما نمی شود، همه ما تیم هستم و با احتکار و کم فروشی و گران فروشی فقط بازار را خراب کرده و همه غرق خواهیم شد.

وی اضافه کرد : ما تمام امکانات تولید بسیاری از محصولات را داریم و منتها حمایت می خواهد، الان توان تولید مثلا ریش تراش را داریم ، ریش تراش چیزی جزچند قطعه پلاستیک وآهن نیست. در کشورما به اندازه کافی مهندس فنی و تحصیل کرده وجود دارد. منتها ناهماهنگی بین ارگانها و اتحادیه ها و پاس کاری و کاغذ بازی اداری باعث شده که انگیزه ها از بین برود. واقعا متاسفم ازاین شرایط ، چون کشور ما به لحاظ مواد اولیه کشوری بسیار ثروتمند است و از لحاظ تولید دستمان در مقابل کشورها ضعیف دراز است. این برای من بسیار ناراحت کننده است که ارز و پول کشورم باید از کشور خارج شود تا محصولی وارد شود. درصورتی که با حمایت ها می توان تولید را افزایش و رونق تولید داخل را افزایش داد.

مدیرفروشگاه صداقت خاطرنشان کرد: ما صنفی هستیم که متاسفانه از چشم مردم پنهان مانده ایم. به خاطراینکه مردم فکر می کنند برای لوازم آریشگری جای معتبرو مشخصی برای تعمیرات نیست. درحالی که ما 40 سال با خدمات پس از فروش و تعمیرات ماشین های تخصصی اصلاح، خدمت هم وطنان بودیم . متاسفانه اکثرمشتریان وقتی محصول بهداشتی و آرایشی حودشان خراب می شود اشتباه کرده و محصولات خود را برای تعمیر به دست تعمیرکار لوازم خانگی می دهند و با همین اشتباه کوچک وسایل خود را غیز قابل مصرف می کنند. من پیشنها می کنم مردم برای اینکه بیهوده هزینه های خودشان را بالا نبرند. برای انجام هر کاری پیش متخصص بروند.

این فروشنده با تجربه درخصوص فعالیت های فروشگاه صداقت نیز تصریح کرد : فروشگاه صداقت تعمیرگاه ریش تراش های مختلف با برند گوناگون است ، فروشگاه صداقت خدمات پس ازفروش و تعمیر برندهایی مطرح را انجام می دهد، تعمیر و فروش  ، ریش تراش«موزر MOSER»،«براون BRAUN»،«فیلیپس PHILIPS»،«پاناسونیک Panasonic »، انواع موکن و اپیلیدی را انجام می دهیم. من اینکه تمامی تعمیرات شامل گارانتی و مهلت تست نیزمی باشند.

وی افزود:  فروش و تعویض قابها ، کلید،سیم،تیغه های ماشین اصلاح ، فروش و تعویض باتری ، شارژر، تیغ و شبکه ماشین اصلاح ، تعویض باتری انواع ریش تراش و ماشین اصلاح شارژی، تعمیر و فروش انواع برد، تعمیر و فروش و تیز کاری قطعات موزر قاب کشویی و تیغ، انواع قطعات فیلیپس تیغ و شبکه ، کلاهک ، شارژر و سیم فنری، تعمیرات و فروش انواع بندانداز ، موکن و اپیلیدی شیور فیلیپس و براون برقی و شارژی، انواع قطعات ریش تراش های براون شامل تیغ و توری خط زن شارژر سری ۵ سری ۷ و سری ۹، تیز کاری تمامی مدل های ریش تراش با ۱۲ سال سابقه فعالیت در این زمینه و آموزش تخصصی تعمیرات تنها بخشی از خدماتی که ما در فروشگاه صداقت برای مشتریان خودمان انجام می دهیم.

مدیرفروشگاه صداقت ابرازداشت: به خاطر شرایط پیش آمده ما در فروشگاه خودمان ورود و خروج مشتری ها به داخل مغازه ممنوع کردیم وازطریق اینترنت و اینستاگرام وهمچنین حضور بدون ورود به مغازه محصولات خودمان را به فرومی رسانیم. مشتریان دراینترنت ثبت سفارش می کنند و ما هم از طریق پست و پیک هر محصولی را که بخواهند به سراسر کشور ارسال می کنیم. امروزبا افزایش غیرقابل باور دستگاه های ریش تراشی ، مردم به سمت استفاده و خرید اجناس دست دوم رفته اند.

وی عنوان داشت : امروز یک سری برندها متاسفانه قاچاق هستند و ما هم در این سالها نتوانستیم روند تغییری ایجاد کنیم. چرا که این بحث بین وارد کنندگان جا افتاده بود. همیشه قیمت دلار بالاتر می رود قیمت ها هم بالاتر می رود ، ولی با کاهش قیمت دلار، قیمت اجناس پایین نمی آید. دراین شرایط متاسفانه قیمت هاهرروز نوسان دارند و ادامه این روند چیزی جز رکود اقتصادی شدید در بازار را نمی توان پیش بینی کرد. راکد کردن بازار و جنس ندادن و نفروختن بازاررا برای همه قفل می کند.

این مدیر فروشگاه با سابقه در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم درماه های آینده کرونا از بین برود و ازمردم خواهش می کنم به جای تک روی و انفرادی خواستن همه چیز به همدیگر فکر کنند و برای موفقیت همدیگر تلاش کنیم. فرد گرا نباشیم. چرا که زندگی دیگران بر روی زندگی ما هم تاثیرمستقیم دارد و کاری کنیم که زندگی دیگران آسیب نبیند . درشرایط گرانی و کرونایی همدیگر را حمایت کرده هر چیزی که برای خودمان می خواهیم برای دیگران نیز بخواهیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب