امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51000 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی اعلام کرد؛

مناسب سازی دو سرای محله ديگر در منطقه 19 ویژه افراد کم توان

خبرایران : شهردار منطقه 19 از ادامه عملیات عمرانی مناسب سازی دو سرای محله در این منطقه به منظور سهولت بهره برداری افراد کم توان خبر داد.
مناسب سازی دو سرای محله ديگر در منطقه 19 ویژه افراد کم توان
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اشاره به مناسب سازی کامل سرای محله شهید کاظمی در فاز نخست اقدامات مناسب سازی گفت: در فاز بعدی این عملیات مناسب سازی دو سرای محله بهمنيار و خانی آباد نو جنوبی در اولویت اقدامات عمرانی این منطقه قرار گرفته است.
او افزود: مناسب سازی سرویس های بهداشتی، تخریب و بازسازی رمپ ورودی و نصب هندریل، احداث مسیر ویژه نابینایان و نصب تابلوی بریل مخصوص نابینایان از اقدامات اجرایی برای مناسب سازی این سراها ویژه افراد کم توان منطقه است.
 توکلی دسترسی عادلانه همه اقشار جامعه به خدمات اجتماعی و فرهنگی را در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» از اهداف مهم مناسب سازی سراها دانست و بیان کرد: پیش بینی می شود عملیات مناسب سازی این دو سرای محله تا پايان سال به اتمام رسیده و آماده بهره برداری شود. 
به گفته شهردار منطقه به منظور ارائه خدمات حمایتی به افراد کم توان،  کانون معلولین منطقه نیز با عضویت بیش از 250 شهروند برنامه های اجتماعی، آموزشی و سلامت محور مختلفی را در طول اسال اجرا می کند.
 ویزیت رایگان پزشکی و خدمات سلامت محور، کلاس آموزشی، برگزاری جشن های مناسبتی و مشاوره رایگان و همچنین پیگیری مطالب شهری افراد کم توان از جمله این خدمات محسوب می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب